خبرگزاری کار ایران

فراز امامعلی: امیدوارم مثل نعمتی و آقاخان یک وینگر چپ خوش‌شانس باشم

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۴۸۳

هافبک پیکان امیدوار است بتواند با انجام بازیهای درخشان سر از تیمهای بزرگ پایتخت دربیاورد.

به گزارش ایلنا، پیکان به یکباره بعد از روزهای تلخی که با حسین فرکی تجربه می‌کرد متحول شد و توانست دست به کارهای بزرگی بزند که یکی از آن‌ها تقابل با تراکتورسازی بود که یک سه‌امتیاز حساس را از این تیم پرمهره به دست آوردند . فراز امامعلی که این روزها به جای مهاجم در پست وینگر چپ برای تیم فرکی خوب نقش ایفا می‌کند و نقش یک گلزن را دارد از این جا‌به‌جایی استقبال کرده و امیدوار است مثل نعمتی و آقاخان که در این پست سر از پرسپولیس و استقلال در آوردند، خوش‌شانسی سراغ او هم بیاید.

*شرایط فولاد در آستانه بازی با فولاد چطور است؟

تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و به دنبال این هستیم که در ادامه روند خوب مان با سه‌امتیاز از بازی با فولاد در اهواز به تهران برگردیم. قطعا کار سختی مقابل تیم افشین قطبی نداریم و حریف هم مثل ما به دنبال جایگاه خوب در جدول در هفته‌های پایانی است. به خوبی فولاد را آنالیز کردیم و امیدوارم در این بازی هم دست پر از زمین خارج شویم.

به نظرت چرا دیر پیکان توانست شرایط خوبی پیدا کند؟

باور کنید پیکان تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد و نباید این فصل در حالی که‌شانس کسب سهمیه را داشت به یکباره اینچنین در نتیجه گیری دچار مشکل می‌شد. باور کنید در نیم‌فصل دوم و یکسری از بازی‌ها مثل تقابل مان با سپیدرود که باید برنده می‌شدیم و نفت مسجدسلیمان که برد را در آخرین دقایق با تساوی عوض کردیم سه‌امتیاز حق مسلم پیکان بود. با همدلی به وجود آمده شرایط مان روزبه‌روز بهتر می‌شود که این موضوع با هماهنگی بچه‌ها همراه شده و کمک می‌کند در هفته‌های باقی مانده شرایط بهتری پیدا کنیم.

بعد از روزهای بد پیکان با حسین فرکی که حتی شایعه اخراج او هم قبل بازی با تراکتورسازی شنیده می‌شد واقعا چه‌اتفاقی افتاد که از این اوضاع خارج شدید. جریمه و تهدیدهای باشگاه به نظرت کارساز بود؟

بحث این مسایل نیست و من اطلاعی از چیزهایی که شما مطرح کردید در مورد حسین آقا ندارم. تنها چیزی که می‌دانم این است که کادرفنی و بازیکنان در تلاش هستند تا از اعتبار خودشان دفاع کنند. یکسری مشکلات بود که رفته رفته بطرف شد و خدا را شکر نتایج لازم را می‌گیریم.

با تغییر پستی که داشتی و از مهاجم به وینگر چپ پیکان تبدیل شدی موتور گلزنی ات هم روشن شد؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارم و در حال حاضر به عنوان وینگر چپ به میدان می‌روم. ذاتا فوروارد هستم اما در وینگر چپ کم‌کم جا افتادم و سعی می‌کنم با فضاسازی‌های بیشتر هم به تیم کمک کرده و هم در گلزنی موفق‌تر عمل کنم.

حتما می‌دانی که طی یکی، دو فصل اخیر وینگرهای چپ پیکان مثل سیامک نعمتی و مرتضی آقاخان سر از تیم‌های پرسپولیس و استقلال درآوردند. فکر می‌کنی تو هم بتوانی سومین خروجی از این تیم در این پست باشی با توجه به این‌که قراردادت امسال تمام می‌شود؟

قرارداد من اردیبهشت‌ماه با پیکان تمام می‌شود و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. سعی دارم بهترین تصمیم را بگیرم تا به رشد و موفقیتم در فوتبال آنهم در 25 سالگی کمک کند. پیکان به جز سیامک نعمتی و مرتضی آقاخان بازیکنان زیاد خوبی را به دیگر تیم‌ها داده که به جز این دو نفر می‌توان به مهدی شیری هم اشاره داشت که این روزها مثل نعمتی در پرسپولیس روزهای خوبی را تجربه می‌کند و امسال‌شانس بالایی برای بالا بردن جام قهرمانی با این تیم دارد. امیدوارم وینگر چپ هم برای من یک اتفاق خوب در پیکان رقم بزند و بتوانم موفقیت‌های بیشتری را در این پست تجربه کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز