خبرگزاری کار ایران

شوک دنباله دار در استقلال؛ تلخ‌ترین تصمیم فتحی پس از کنار گذاشتن شفر

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۱۸

باشگاه استقلال پس از قطع همکاری با شفر در تکاپوی فراهم کردن مبلغ تسویه حساب با این سرمربی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای استقلال و وینفرد شفر قرار نیست پس از قطع همکاری طرفین به پایان برسد و آبی‌پوشان از این پس باید در تلاش باشند تا از طرفی به توافقی خوب با سرمربی سابق خود دست پیدا کرده و با کمترین هزینه ممکن پرونده او را ببندند و از طرفی به فکر تامین بودجه لازم برای پرداخت به او باشند تا این پرونده در همین نقطه مختومه شده و عواقب بعدی برای باشگاه در پی نداشته باشد.

تجربه تلخ پرسپولیس از همکاری با مانوئل ژوزه و انباشت معوقات این سرمربی خسارت سنگینی روی دست سرخپوشان گذاشت و آنها مجبور شدند مبلغ قابل توجهی از بودجه فصل گذشته خودشان را صرف تسویه حساب با سرمربی پرتغالی و فرار از خطر محرومیت‌ و کسر امتیاز کنند. به همین دلیل استقلالی‌ها همه تلاششان را به کار می‌گیرند تا به سرنوشت رقیب دیرینه دچار نشوند.

آبی‌پوشان سعیشان بر این است که تا حد ممکن از شفر تخفیف بگیرند ولی رفتاری که در قبال کنار گذاشتن او داشتند و واکنش جالب سرمربی آلمانی اینطور نشان می‌دهد که توافق برای کاهش خسارات این قطع همکاری محتمل نیست و بعید است شفر از حق و حقوق خود کوتاه بیاید.

مبلغ باقی مانده از قرارداد شفر برای فصل آینده حدود 1.2 میلیارد دلار معادل 16 میلیارد تومان است که شنیده می‌شود راهکار استقلالی‌ها برای فراهم کردن آن استفاده از پولی است که از کنار فروش اللهیار صیادمنش به فنرباغچه ترکیه قرار است دریافت کنند.

بحث انتقال صیادمنش به باشگاه ترکیه‌ای یکی از آخرین چالش‌های شفر در زمان مربیگری استقلال با مدیریت بود و سرمربی آلمان مبلغ 1 میلیون دلاری که قرار بود باشگاه بابت رضایت نامه او دریافت کند را بسیار ناچیز تر از ارزش واقعی این بازیکن عنوان کرد و اعتقاد داشت استقلال از این معامله به شدت ضرر می‌کند. همین صحبت‌ها بود که مسئولان استقلال را به فکر انصراف از تصمیمشان انداخت ولی حالا که بحث تسویه حساب با خود شفر مطرح است ظاهراً‌ آبی‌ها چاره‌ای جز استفاده از امکان پیشِ رو ندارند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد امیرحسین فتحی برای رهایی باشگاه از یک بدهی هنگفت در آینده و جریمه‌های سنگین که به آن اضافه می‌شود مجبور است یکی از با استعدادترین جوان‌های خودش را با مبلغی پایین‌تر از ارزش واقعی به فروش برساند و این می‌تواند تلخ ترین تصمیم ممکن برای فتحی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز