خبرگزاری کار ایران

بعد از خداحافظی شفر؛ مرد آلمانی کدام ستاره را به ارث گذاشت؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۰۱۹

سرمربی سابق استقلال در مدت نزدیک به 2 سال نتوانست هیچ بازیکن پدیده ای را معرفی کند.

به گزارش ایلنا،باخت به پدیده منجر به خداحافظی همیشگی وینفرد شفر با استقلال شد، باید پرسید او کدام ستاره را از خودش در این تیم به یادگار گذاشت؟ دو سال فرصت کمی نیست برای معرفی حداقل یک استعداد جدید.

مثلا در همین تیم فعلی می‌توان از حسین حسینی، امید نورافکن و میلاد زکی‌پور به عنوان بازیکنانی نام برد که در دوره منصوریان پا گرفتند.

فرشید اسماعیلی به دوره پرویز مظلومی مربوط می‌شود و محسن کریمی را اولین بار امیر قلعه‌نویی بازی داد. شفر کدام ثروت را به دارایی استقلال افزوده است؟ مجید حسینی را منصوریان ساخت، اما آیا بعد از جدایی او، شفر کاری جز غر زدن انجام داد؟ چرا حسینی دیگری نساخت؟ شاید اگر الهیار صیادمنش مصدوم نمی‌شد و درخشش او در این تیم تداوم می‌یافت، این امکان وجود داشت که ستاره سابق سایپا را دستپخت شفر بدانیم؛ گرچه صیادمنش هم سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه را دارد و شاید اگر پرسپولیس از نقل‌وانتقالات محروم نبود، او الان زیر نظر برانکو کار می‌کرد.

شفر حتی روح‌ا... باقری را هم که خودش از لیگ یک آورد و نیم‌فصل اول بد کار نکرد، ماه‌هاست به بازی نمی‌گیرد. مرد آلمانی با این تیم چه کرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز