خبرگزاری کار ایران

اعلام رای دیدار با سپیدرود

کمیته اخلاق محسن فروزان را محروم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۸۷۸

کمیته اخلاق رای خود در خصوص محسن فروزان را به دلیل اتفاقات دیدار با سپیدرود اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محسن فروزان بعد از دریافت گل‌های عجیب در دیدار برابر سپیدرود با اتهام مالک باشگاه مبنی بر تبانی و شرط بندی مواجه شد. موضوعی که باعث اخراج او از تراکتورسازی شد. اکنون کمیته اخلاق حکم خود در این ارتباط را اعلام کرده است.

در دستور موقت صادره از کمیته اخلاق آمده است؛ با توجه به اخبار و گزارش واصله مبنی بر رفتار غیرورزشی و غیر اخلاقی آقای محسن فروزان بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز و با نظر به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار و مسلم قوانین و مقررات قانونی و اخلاقی محسوب می شود که به اعتبار و حیثیت فوتبال کشور لطمه وارد می کند ، لذا اعلام می دارد ضمن تشکیل و رسیدگی پرونده و انجام تحقیقات در این خصوص دستور موقت مبنی بر تعلیق فعالیت های ایشان در کلیه بخش های فوتبال کشور به مدت یک ماه صادر گردیده است.

مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی شود تا از کلیه فعالیت های نامبرده در حوزه فوتبال و حضور در کلیه مجامع و مراجع و اماکن فوتبال کشور از روز 8 اردیبهشت 1398 همچنین ورود به کلیه استادیوم های ورزشی فوتبال و همراهی با تیم ها و اهالی فوتبال در مراسمات و مسابقات جلوگیری به عمل آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز