خبرگزاری کار ایران

نود ارومیه - ملوان؛ پایان اولین تجربه در لیگ دسته اول

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۸۲۴

نماینده ارومیه در اولین تجربه خود در لیگ دسته اول، موفق شد در نهایت سهمیه بقا را کسب کند و این در حالی است که برابر تیمی قرار می‌گیرد که همچنان با حسرت صعود فصل را به پایان رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نود ارومیه با نتایج درخشانی که در بازی های آخر خود گرفت، توانست خود را از قعر بکند و حکم بقای خود در لیگ دسته اول را امضا کند. نودی ها از سه بازی اخیر خود دو برد و یک تساوی به دست آوردند و 180 دقیقه است که گلی دریافت نکرده اند. نود ارومیه با کسب 31 امتیاز از 29 بازی جایگاه دوازدهم جدول را در اختیار دارد و با برد برابر ملوان می تواند جای این تیم را در رده‌ی یازدهم بگیرد.

ملوان انزلی که در این فصل با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده، اکنون به ایستگاه پایانی رسیده و همچنان حسرت بازگشت به لیگ برتر را به دل فوتبال دوستان بندر انزلی گذاشته است.

ملوان در سه بازی قبل به یک برد، یک تساوی و یک شکست رسیده و با 32 امتیاز در رده‌ی یازدهم قرار دارد.

این دیدار با حضور احتمالی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی برگزار خواهد شد. فردی که سبب شد امتیاز لیگ یکی ماشین سازی را به مردم ارومیه هبه کند و وحید بیاتلو و یحیی بهاری نیز موفق شدند امتیاز این باشگاه را در لیگ دسته اول حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز