خبرگزاری کار ایران

بازیکن پیشین تیم ملی نوجوانان: همه چیز را به شدت تار می‌بینم/ امیدوارم چشمم با جراحی خوب شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۸۱۱

حمزه بوروایه بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال نونهالان و نوجوانان ایران که در سال 1388 از ناحیه چشم مصدوم شد، امیدوار است که با پیوند قرنیه مشکلی بینایی‌اش برطرف شود.

بوروایه در مصاحبه با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سابق فوتبالی‌اش گفت: من 27 سال سن دارم و سابقه بازی در تیم‌های استقلال اهواز، پاس، راه‌آهن، آریاناگستر کیش و وحدت باباخانی تهران را دارم و 4 سال هم عضو تیم ملی نونهالان و نوجوانان بودم. در این سال‌ها هم با بازیکنان زیادی از جمله امید عالیشاه، مرتضی پورعلی‌گنجی، پیام صادقیان، اکبر ایمانی، یعقوب کریمی، صادقی بارانی، خانزاده و ... همبازی ولی متاسفانه به دلیل مشکلی که برای چشمم ایجاد شد دیگر نتوانستم فوتبال بازی کنم.

وی در مورد مشکلی که برایش ایجاد شد تاکید کرد: در سال 88 بود که به گرگان رفته بودیم. ما در جنگل آتش روشن کرده بودیم که دود آتش به چشمم رفت و عفونت کرد. بعد از آن اتفاق 8 روز در بیمارستان بستری شدم تا عفونت چشمم را از بین ببرند، چند ماه بعد قرار شد عمل کنم که به من گفتند همه چیز 50 – 50 است. دکترها به من گفتند که اگر پیوند قرنیه انجام دهم، شاید خوب شوم و شاید هم بینایی‌ام را از دست بدهم. من جراحی نکردم و فوتبال را را هم رها کردم. 

بوروایه در خصوص اینکه آیا در حال حاضر تصمیم به جراحی دارد، تاکید کرد: بله، من تصمیم به جراحی دارم و باید از زحمات خانم حمزه‌ای و آقای شریفیان تشکر کنم که پیگیر کارهایم هستند. نمی‌دانم هزینه جراحی چقدر می‌شود ولی خانم حمزه‌ای و آقای شریفیان پیگیر هستند تا چشمم را جراحی کنم. الان بینایی چشم راستم خیلی کم شده و همه چیز را به شدت تار می‌بینم. امیدوارم که با عمل جراحی شرایطم بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز