خبرگزاری کار ایران

هفته سی و یکم بوندسلیگا؛

نورنبرگ 1 - 1 بایرن مونیخ؛ کواچ هدیه دورتموند را پس فرستاد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۹۵

بایرن مونیخ در حالی که فرصت داشت با برد برابر نورنبرگ فاصله خود را با دورتموند زیاد کند، از این فرصت استفاده نکرد تا رقابت برای قهرمانی در بوندسلیگا هم‌چنان داغ بماند.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ در دیداری از هفته سی و یکم بوندسلیگا آلمان از ساعت 20:30 امشب میهمان نورنبرگ بود. مونیخی‌ها باتوجه به شکست دیروز دورتمند برابر شالکه این فرصت را داشتند تا با پیروزی در این بازی خودشان را از دورتمند جدا کرده و به قهرمانی این فصل نزدیک‌تر شوند. 

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. تنها چند دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که ماتئوس پریرا دروازه بایرن را باز کرد تا تیم مونیخی در شوک فرو رود. بعد از این گل شاگردان کواچ حملات زیادی را روی دروازه تیم میزبان پایه‌ریزی کردند که در نهایت در دقیقه 75 بازی سرژ گنابری بازی را به تساوی کشاند. 

بایرنی‌ها در ادامه نتوانستند به گل برتری برسند تا بازی با همان تساوی یک بر یک به پایان برسد. البته اوضاع برای تیم مونیخی می‌توانست بدتر هم بشود اما تیم لیبولد در دقیقه 91 یک پنالتی از دست داد تا نورنبرگ نتواند به برد برسد و بیشتر از گذشته به سقوط نزدیک شود. 

بایرن مونیخ با این نتیجه 71 امتیازی شد و با فاصله دو امتیاز نسبت به دورتمند در صدر جدول باقی ماند تا در فاصله سه هفته تا پایان فصل هم‌چنان مدعی اول رسیدن به عنوان قهرمانی باشد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز