خبرگزاری کار ایران

هفته سی و ششم لیگ برتر جزیره؛

منچستر یونایتد 1 - 1چلسی؛ تعارف ادامه‌دار مدعیان سهمیه لیگ قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۸۸

دو تیم منچستر یونایتد و چلسی در حالی به مصاف هم رفتند که باخت آرسنال برابر لسترسیتی فرصت خوبی برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای آن‌ها فراهم کرده بود؛ اما دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند تا رقابت هم‌چنان داغ بماند.

به گزارش ایلنا، در حساس‌ترین دیدار هفته سی و ششم لیگ برتر جزیره منچستر یونایتد از ساعت 20:00 امشب در ورزشگاه اولترافورد میزبان چلسی بود. این دیدار باتوجه به نزدیکی دو تیم در جدول و نزدیک بودن رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار بود. 

تیم میزبان بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرد و سرانجام در دقیقه 11 بازی خوان ماتا روی توپ ارسالی از سمت لوک شاو و در میان سردرگمی مدافعان چلسی دروازه تیم لندنی را باز کرد تا شیاطین سرخ از حریف خود پیش بیفتند. 

در ادامه چلسی که نمی‌خواست بازنده این بازی باشد توپ و میدان را در دست گرفت و موقعیت‌های نسبتا خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 43 و روی اشتباه داوید دخیا، مارکوس آلونسو گل مساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد. 

در نیمه دوم نیز دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچ کدام از آن‌ها وارد دروازه نشد تا بهترین نتیجه برای آرسنال و تاتنهام رقم بخورد. 

با این نتیجه چلسی 68 امتیازی شد و در همان رتبه چهارم جدول باقی ماند. منچستر یونایتد نیز 65 امتیازی شد و بدون تغییر در جایگاه ششم جدول باقی ماند تا برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چشم انتظار بازی‌های آینده و لغزش حریفان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز