خبرگزاری کار ایران

پاسخ مهدی تارتار به اتهامات جنجالی فرزاد حاتمی

فرزاد حاتمی باید در کمیته اخلاق و دادسرا پاسخگوی اتهامش باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۸۳

سرمربی پارس جنوبی مدعی شد کنار گذاشتن فرزاد حاتمی تصمیمی فنی بوده و او باید با حضور در کمیته اخلاق پاسخگوی اتهامی که زده باشد.

به گزارش ایلنا، فرزاد حاتمی که در نقل و انتقالات زمستانی به پارس جنوبی پیوسته بود، صبح امروز به دلیل ایجاد تنش در تمرین از سوی مهدی تارتار کنار گذاشته شد.

مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس اما در اظهاراتی عجیب مدعی شد این مربی با توجه به اینکه در هفته پایانی باید برابر پرسپولیس قرار گیرد و نگران گلزنی او به عنوان یک استقلالی بود، از تیم کنار گذاشته شده است!

موضوع و اتهامی عجیب که البته با واکنش مهدی تارتار همراه شد. سرمربی پارس جنوبی در صحبت‌هایی کوتاه در اینباره با خبرنگار ایلنا گفت: من در حال حاضر هیچ جوابی به این آقا نخواهم داد. پاسخ او را با شکایت در کمیته اخلاق و دادسرا خواهم داد و او باید در آنجا جوابی برای این اتهامی که زده داشته باشد و امیدوارم او بتواند این اتهامش را در دادگاه ثابت کند.

* فرزاد حاتمی در شرایطی این اتهام عجیب و غیرحرفه‌ای را به سرمربی تیمش زده که در صورت حتی احتمالی هرچند کوچک و باورنکردنی در این خصوص، تارتار قادر بود در آن دیدار که در هفته پایانی لیگ برگزار می‌شود از این بازیکن در ترکیب تیمش سود نبرد، همانطور که در دیدار این هفته برابر پیکان نام او را در لیست هجده نفره تیمش قرار نداد. به نظر می‌رسد جو مسموم شکل گرفته در فضای مجازی این روزها به بازیکنان نیز منتقل شده و آنها با اتهاماتی واهی به دنبال فرار از واقعیت هستند و انتظار می‌رود کمیته اخلاق با بررسی و اعلام رای قاطع در این خصوص واکنش نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز