خبرگزاری کار ایران

کریمی: پیشنهادم از استقلال را خودم هم شنیده‌ام/ فقط به 3 هفته باقی مانده فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۳۰

هافبک پیکان در مورد شرایط این تیم و اخبار منتشر شده در مورد پیشنهادش از سایر تیم‌ها صحبت کرد.

امیرحسین کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و از لحاظ روحی خیلی عالی هستیم. بعد از دو شکست پیاپی که با بدشناسی متحمل شدیم 2 برد خیلی خوب بدست آوردیم و اوضاعمان تا حد زیادی بهتر شد و از هر لحاظ آماده بازی مقابل فولاد در اهواز هستیم که دیدار سختی هم هست.

وی در مورد بازی مقابل پارس جم گفت: ما با روحیه خیلی خوبی که پیدا کردیم و اعتماد به نفسی که کادرفنی به تیم منتقل کرده با وجود اینکه از حریف عقب افتادیم و یک بار هم برتری مان را از دست دادیم به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کردیم و در پایان هم توانستیم آن را به دست بیاوریم. ممکن بود نتیجه دیگری در بازی رقم بخورد ولی ما مزد زحمتمان را گرفتیم.

هافبک پیکان در پاسخ به اینکه با توجه به جایگاهشان در جدول که نه خطر سقوط و نه شانس سهمیه دارند چه انگیزه‌ای برای دیدارهای باقی مانده دارند، گفت: انگیزه ما این است که بتوانیم از حیثیت خودمان و باشگاه دفاع کنیم و فصل را با بهترین رتبه ممکن به پایان برسانیم و حداقل بتوانیم در رتبه ششم جدول که جایگاه فصل گذشته خودمان بود قرار بگیریم و نسبت به فصل قبل پس‌رفت نداشته باشیم و امیدوارم با برتری در دیدارهای باقی مانده به این مهم دست پیدا کنیم.

کریمی در مورد وضعیت خودش در هفته‌های پایانی عنوان کرد: من قراردادم در پایان فصل با پیکان تمام می‌شود و هنوز برنامه‌ای برای آینده ندارم. فعلاً تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده پیکان است و هر وقت سوت پایان بازی دیدار با نساجی زده شد فرصت دارم فکر کنم که چکار می‌کنم. در حال حاضر تمرکزم روی پیکان است.

وی در مورد شایعه پیشنهادش از استقلال و چند تیم دیگر گفت: بحث پیشنهاد استقلال را خودم هم از شنیده‌ام ولی هیچ صحبت رسمی و غیر رسمی از کسی با من نشده است. نه استقلال و نه هیچ باشگاه دیگری با من صحبت نکرده است و فکر نمی‌کنم یک باشگاه انقدر غیر حرفه‌ای باشد که در این مقطع به دنبال مذاکره با بازیکن باشد.

هافبک پیکان در پایان عنوان کرد: راستش را هم بخواهم بگویم از شرایطم در پیکان راضی هستم و بی میل نیستم که اگر امکانش بود بمانم ولی باید دید که شرایط چطور پیش می‌رود و باشگاه چه می‌خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز