خبرگزاری کار ایران

تعلیق همکاری وینفرد شفر با آبی‌ها

وضعیت خطیر در استقلال؛ فرهاد مجیدی سرمربی شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۱۳۲

شماره هفت سابق استقلال که از چندی پیش به عنوان دستیار در کنار شفر حضور یافته بود، از سوی نزدیکان باشگاه به عنوان جانشین او در سمت سرمربی تا پایان فصل معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ مدیران باشگاه استقلال که سفر به مشهد حضور داشته‌اند پس از جلسه ریکاوری امروز در هتل محل اقامت بازیکنان جلسه‌ای برگزار کردند تا برای ادامه فصل تصمیم گیری کنند.

مسئولان باشگاه استقلال تهران پس از شکست شب گذشته برابر پدیده مشهد امروز با وینفرد شفر در جلسه‌ای شرکت کردند تا رضایت او برای پایان همکاری را به دست بیاورند. سرمربی آلمانی فصل گذشته قراردادش را به مدت دو فصل تمدید کرد و یک فصل دیگر از تعهد او به باشگاه استقلال باقی مانده بود.

از این روز فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت باشگاه استقلال تا پایان فصل معرفی شده است و جانشین شفر در بازی‌های باقی مانده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. مجیدی در زمستان گذشته با نظر امیرحسین فتحی پس از اینکه جانشین مناسبی برای جیری ساناک اهل چک پیدا نکرده بودند،‌ به عنوان دستیار شفر معرفی شد و سابقه سرمربیگری در تیم‌های حرفه‌ای را ندارد.

در اوایل مهرماه 96 پس از به گوش رسیدن نام‌های بزرگ برای نشستن روی نیمکت استقلال از جمله فاتح تریم ترکیه‌ای و دالیچ کروات، وینفرد شفر 69 ساله به عنوان سرمربی روی نیکمت آبی‌ها نشست.  او که حدود 5 سال در عرصه سرمربیگری تیم ملی با تایلند و جاماییکا حضور داشت پس از الاهلی و العین امارات استقلال را به عنوان سومین تیم آسیایی در کارنامه خود انتخاب کرد.

شفر شروع خوبی در استقلال داشت و همین باعث شد انتظارات از او بالا برود و هواداران و مسئولان استقلال توقع بیشتری را از او داشته باشند ولی علی‌رغم تغییراتی که در استقلال داد، این فصل از 27 مسابقه در لیگ برتر به 14 برد، 8 تساوی و 5 شکست دست یافت و در بازی‌های بزرگ مقابل تراکتورسازی، سپاهان، پرسپولیس الهلال و پدیده مشهد شکست خورد و جایگاهش نزد هواداران را از دست داد.

وینفرد شفر آلمانی که بعد از قهرمانی در جام حذفی هدف‌های بزرگ‌تری را برای استقلال در سر داشت، تلاش کرد تا بتواند این تیم را یا در لیگ برتر یا در لیگ قهرمانان آسیا به افتخار برساند و خواسته هواداران استقلال را تحقق ببخشد که آنها در حال حاضر در رده سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با شانس کمی برای صعود به دور بعدی هستند و در لیگ برتر هم با شکست شب گذشته مقابل پدیده شش امتیاز با صدر جدول که در اختیار پرسپولیس است، فاصله دارند.

پایان همکاری استقلال با وینفرد شفر از سوی مدیران باید به نوعی باشد که آنها دچار ضرر بزرگ مالی نشوند. قطعا با جدایی او که در حال حاضر صورت گرفته مارتین فورکل، فیلیپ، کولی که دستیارش بودند هم از استقلال جدا می‌شوند و هزینه قرارداد آنها اگر با نظر توافقی نباشد، به دردسر جدیدی برای آبی‌ها تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز