خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا

درگیری در تمرین تراکتورسازی؛ بحث گلر عصبانی با بازیکن نیمکت نشین

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۹۲۹

تراکتورسازی با تحمل سومین شکست پیاپی اکنون روزهای پرحاشیه‌ای را در اردوگاه خود دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی که با تغییرات مالکیتی در شرایط فوق العاده‌ای در فصل جاری به سر می‌برد و یکی از شانس‌های دستیابی به عنوان قهرمانی بود، این روزها در دامن حواشی گرفتار آمده تا چیزی با حسرت دوباره هوادارانش فاصله نداشته باشد.

آنها که بعد از شکست مقابل سپیدرود قعرنشین، حواشی بزرگی را حول تیم خود شکل دادند و با اتهام تبانی و شرط بندی به دروازه‌بان خود در دام حاشیه خودساخته گرفتار آمدند، طی دو بازی بعدی نیز مقابل پیکان و ذوب آهن نیز شکست خوردند تا اکنون حتی دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان نیز برای این تیم که هزینه زیادی متحمل شده با شرایط سختی پیش برود.

آخرین حاشیه اما در تمرین امروز این تیم رخ داد؛ جایی که در تمرین ریکاوری بعد از دیدار با ذوب آهن، بحث لفظی شدیدی بین دو بازیکن تیم رخ داد و با رها کردن تمرین در دقایق پایانی توسط رضا شربتی همراه شد.

محمدرضا اخباری که در بازگشت به ترکیب تراکتورسازی طی دو بازی اخیر نتوانسته آنطور که مدیران و هواداران تیم انتظار داشتند عمل کند و در دیدار مقابل پیکان و ذوب آهن با دریافت سه گل و دو شکست به کار پایان داده در حاشیه تمرین امروز با رضا شربتی بحث لفظی داشت که در نهایت با خروج این مدافع نیمکت نشین از جریان تمرین در دقایق پایانی همراه شد تا ماجرا بدتر نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز