خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

پدیده مشهد یک - استقلال تهران صفر/ همه چیز به سود پرسپولیس تمام شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۹۸

استقلال و پدیده در هفته بیست و هفتم به مصاف هم رفتند که تیم مشهدی به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پدیده مشهد در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20:15 امروز و در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف استقلال تهران رفت. آبی پوشان برای ماندن در کورس رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی و پدیده برای حفظ شانس سهمیه گرفتن نیاز به هر سه امتیاز این بازی داشتند ولی تیم میزبان در رسیدن به هدف خود موفق‌تر بود.

 

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: بابک داوری و فرهاد مروجی

داور چهارم: محمدرسول ذورقی

کمک داوران خط: محمدحسین ترابیان و عبدالنبی پورخلق/

ناظر داوری: ابراهیم میرزابیگی.

 

کارت زرد:  محمد قاسمی‌نژاد(42) اکبر صادقی(3+45) عبدالله حسینی(67) میلاد فراهانی(89) از پدیده​

کارت قرمز:

گل: بهنام برزای (8) برای پدیده

 

ترکیب پدیده:

میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، اکبر صادقی(سینا زامهران79)، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، محمد قاسمی نژاد(سعید صادقی 63)، محمد آقاجانپور، بهنام برزای(مهدی مهدیخانی61) و مرتضی منصوری

 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر(فرشید باقری 87)، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور(مهدی قائدی80)، علی کریمی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان(مرتضی تبریزی 43)، ایسما و همام طارق​

 

 

دقایق حساس مسابقه:

دقیقه 94: کار دیدنی وریا غفوری فرصت گلزنی خوبی برای علی کریمی ایجاد کرد ولی شوت او به اوت رفت.

دقیقه 88: بازهم فرصت گلزنی برای استقلال ولی اینبار هم نفوذ قائدی و ضربه او به توپ با دخالت فراهانی دفع شد.

دقیقه 83: ارسال بازیکنان پدیده روی دروازه با اشتباه گلر و مدافعان استقلال نزدیک بود باعث گل دوم پدیده شود اما توپ با اختلاف کم راهی اوت شد.

دقیقه 74: بازهم فرصت عالی گلزنی برای استقلال و اینبار روی کار عالی وریا غفوری ولی شوت پاتوسی با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه پدیده به اوت رفت

دقیقه 69: شوت طارق همام به شکلی خطرناک از کنار دروازه پدیده به اوت رفت.

دقیقه 55: بازهم فرصت مناسب برای استقلال ولی این بار ضربه پاتوسی به اوت رفت.

دقیقه 46: شوت علی کریمی به شکلی خطرناک از کنار دروازه پدیده  راهی اوت شد.

 

دقیقه 44: ضربه سر پژمان منتظری در  به شکلی خطرناک از کنار دروازه پدیده راهی اوت شد.

دقیقه 39: ارسال خطرناک پاتوسی از روی کرنر به مقابل تیرک اول و ضربه سر چشمی با کمترین فاصله از روی دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 26: پاتوسی از کرنر توپ را به محوطه جریمه پدیده فرستاد که دفع ناقص بازیکن این تیم نزدیک بود خطرساز شود که فراهانی با شیرجه بلند توپ را دفع کرد و البته در این صحنه برخوردی هم با دانشگر داشت.

دقیقه 23: ایسما در موقعیت خوبی در محوطه جریمه به توپ رسید، اما تعلل او موجب شد تا تنها یک ارسال بی‌ثمر به مقابل دروازه پدیده داشته باشد و توپ راهی اوت شود.

دقیقه 21: شوت اکبر صادقی با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 19: سانتر دقیق پاتوسی به مقابل دروازه پدیده را فراهانی دفع کرد ولی در ادامه توپ به طارق همام رسید که پاس او و سانتر چیپ دانشگر از روی دستان دروازه‌بان پدیده و سر چشمی به بیرون رفت.

دقیقه 13: ارسال پاتوسی از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین با ضربه سر ایسما همراه شد که در ادامه برخورد بین دانشگر و میلاد فراهانی را ناظمی خطا به سود پدیده تشخیص داد.

دقیقه 8 (پدیده یک - استقلال صفر/ بهنام برازی):  برزای در مصافی تک به تک با حسینی ابتدا اقدام به شوت زنی کرد و دفع ناقص حسینی باعث  شد تا برزای در ادامه توپ را به گل تبدیل کند.

دقیقه 1: حمله اول نزدیک بود این تیم را به گل برساند که پاس زمینی ایسما را نعمتی دفع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز