خبرگزاری کار ایران

کارشناسان داوری بررسی می‌کنند؛

سید جلال باید محروم می‌شد؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۱۳

برخورد مدافع باسابقه پرسپولیس در بازی روز گذشته مقابل بازیکن سپاهان یکی از صحنه‌های مشکوک این بازی جنجالی بود.

به گزارش ایلنا، در مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر اگرچه پرسپولیس و سپاهان اصفهان به تساوی بدون گل رضایت دادند اما در خارج از زمین مسابقه ورزشگاه آزادی فضای مجازی همگی روی رفتار یک بازیکن توجه ویژه‌ای داشتند.

پس از مسابقات فشرده‌ای که پرسپولیس به دلیل حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا متحمل شده بود، سرخپوشان در لیگ برتر همانند فصل گذشته به نتایج ایده آلی نسبت به دو فصل گذشته دست نیافتند و حالا در لیگ برتر با 56 امتیاز در صدر جدول ایستاده‌اند و سپاهان و استقلال تهران در مسیر قهرمانی جدی‌ترین رقیب آنها هستند.

سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس در پایان بازی روز گذشته در کنار اظهارنظر درباره مسائل فنی مسابقه اعلام کرد داوری به ضرر آنها بوده و برخی دوست ندارند تا آنها به سومین قهرمانی متوالی دست پیدا کنند. اظهار نظر مدافع باتجربه سرخپوشان سبب شد تا توجه زیادی به رفتار داور مسابقه در بازی دیشب معطوف شود.

حسینی در دقایق پایانی بازی برای تصاحب توپی که محمد کریمی به سمت آن در حال حرکت بود توپ را دفع کرد و برخوردی با بازیکن جوان حریف داشت که اظهارنظرهای متفاوتی درباره آن صورت گرفت. بازی حساس پرسپولیس با توجه به توقف آنها مقابل سپاهان هفته بعدی برابر تراکتورسازی در تبریز برگزار می‌شود و عدم حضور حسینی در این مسابقه می‌توانست خبر ناخوشایندی برای پرسپولیس باشد. حسینی که دو اخطاره بود و در صورتی که از بیژن حیدری اخطار می‌گرفت بازی هفته بیست و هشتم را از دست می‌داد.

برای بررسی نظر داور بازی و صحنه برخورد سیدجلالی حسینی با چند کارشناس داوری تماس گرفتیم و نظرات آنها را در ادامه می‌خوانید:

نوید مظفری: صحنه را دیدم و از نظرم خطا بود و قطعا اخطار داشت. چند صحنه بود که از چشم حیدری دور ماند و چند اشتباه هم بود ولی در کل قضاوت خوبی داشتند و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

محسن قهرمانی: صحبت کردن درباره این بازی برای من سخت است. فقط این را می‌گویم که این بازی‌های سخت را گذراندم و تجربه دارم ولی سوال اینجاست که چه می‌شود روند داوری برخی از آقایان به صورتی است که با برخی برخورد می‌کنند و با برخی نه؟ بعضی از داوران ما با برخی از تیم‌ها که البته به تعداد انگشتان یک دست مماشات می‌کنند!

محمد فنایی: دیروز گفتم و اینکه بخواهیم یک نقطه را بزرگ کنیم، درست نیست. به نظر منم می‌آمد که خطا بود و اخطار داشت. به هر حال بازی شرایط سختی داشت و از شروع درگیری های زیادی داشت فوتبال از همان زمان برای همه سخت شد و امنیتی بازی و همه چیز به خطر افتاد و این متاسفانه انعکاس خوبی نداشت و بدها مثلا همین کشورهای حاشیه خلیج فارس همین اتفاق ها را علیه ما استفاده می‌کنند. وضعیت به نوعی شده که دیگر کسی از فوتبال لذت نمی‌برد باید این وضعیت تمام شود تا فوتبال ما نابود نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز