خبرگزاری کار ایران

عصبانی، برافروخته و معترض؛

چهره‌ای متفاوت از برانکو که کمتر دیده بودیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۶۳۰

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار دیروز تیمش برابر سپاهان رفتاری عجیب از خود نشان داد؛ رفتاری که باتوجه به شخصیتی که از این سرمربی دیده بودیم قابل باور نبود.

به گزارش ایلنا، دیدار دیروز پرسپولیس و سپاهان که حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر بود با نتیجه تساوی به پایان رسید. این بازی جنجال‌های زیادی را به همراه داشت و به نوعی می‌توان گفت بیشتر از آن که جذابیت‌های بازی توجهات را به خود جلب کند حواشی این دیدار بود که به تیتر اول اخبار و روزنامه‌ها تبدیل شد. 

یکی از جنجالی‌ترین حاشیه‌های این دیدار را می‌توان درگیری برانکو ایوانکوویچ با داور مسابقه در پایان بازی دانست. سرمربی پرسپولیس که بعد از تساوی برابر سپاهان قهرمانی تیمش به خطر افتاد بلافاصله بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با رفتاری که کمتر از او دیده‌بودیم به سمت وسط زمین حرکت کرد و با چهره‌ای برافروخته و عصبی اعتراض خود را به داور مسابقه نشان داد.

چهره‌ای متفاوت از برانکو که کمتر دیده بودیم

اعتراض‌های برانکو به همین جا ختم نشد و سرمربی قرمزها در کنفرانس خبری خود هم به داور مسابقه اعتراض کرد و معتقد بود داور در دقایق پایانی بازی تیمش را خراب کرده. وی هم‌چنین با اشاره به این موضوع  که باتوجه به حواشی و توقف‌های زیاد بازی داور می‌توانست وقت اضافه بیشتری برای این بازی بگیرد عملکرد داور مسابقه را زیر سوال برد. 

اعتراض سرمربی پرسپولیس به حدی زیاد بود که هواداران تیم‌های رقیب اعتقاد دارند فدراسیون فوتبال در صورتی که بخواهد عدالت را رعایت کند باید برانکو را محروم کند. اتفاقی که به نظر نمی‌رسد عملی شود، خصوصا اینکه پرسپولیس و تراکتورسازی بازی حساسی پیش‌رو دارند و فدراسیون فوتبال نشان داده در چنین شرایطی برخوردی منفعلانه دارد و سعی می‌کند با تاخیر در صدور حکم تا حد امکان از صدور رای‌های جنجالی جلوگیری کند. 

البته برآشفتگی و عصبانیت بی سابقه سرمربی قرمزها در بازی دیروز را نمی‌توان به طور کامل به اتفاقات دیدار تیمش برابر سپاهان نسبت داد. موضوع دیگری که این روزها سرمربی پرسپولیس و البته بازیکنان این تیم را نگران کرده مشکلات مالی این باشگاه است. 

طبق گفته سرمربی پرسپولیس و مدیران این باشگاه برانکو ایوانکوویچ ماه‌هاست که حقوقش را نگرفته‌است و حتی مقداری از قرارداد سال قبلش را از باشگاه طلبکار است. اتفاقی که هر چند سرمربی قرمزها تا کنون واکنش علنی و مستقیم نسبت به آن نداشته اما نمی‌توان تاثیر آن بر رفتارهای این سرمربی را بی‌تاثیر دانست. موضوعی که ادامه آن می‌‌تواند تبعات سنگین‌تری برای پرسپولیس داشته باشد و این‌بار ممکن است حتی منجر به جدایی او از پرسپولیس شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز