خبرگزاری کار ایران

امامعلی: طلسم قلعه را شکستیم / دعوا در ورزشگاه جذابیت فوتبال را کم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۶۲۷

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره برتری مقابل پارس جنوبی گفت: این اولین بازی خانگی ما در نیم فصل دوم بود که توانستیم به برتری دست پیدا کنیم. طلسم ما شکسته شد و از این بابت خیلی خوشحالیم.

فراز امامعلی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: شرایط خیلی سختی را در این مسابقه تجربه کردیم و آماده بودیم سوای کسب سه امتیاز به دنبال این بودیم که پارس جنوبی را شکست بدهیم. در دیدارهای گذشته مقابل پارس جنوبی نتوانسته بودیم به برتری برسیم. برای همین دلیل به زمین رفتیم و چالش‌های زیادی طی یک بازی تجربه کردیم.

او ادامه داد: دقیقه سه یک پنالتی دادیم و شوک بزرگی بود که در دقیقه 7 به خوبی برگشتیم. با همین نتیجه به رختکن رفتیم و بازی در نیمه دوم دو بر دو شد که در نهایت با پنالتی عیسی آل کثیر به بازی برگشتیم. از نظر داوری به نظرم مشکلی وجود نداشت و با وجود اینکه امکان داشت یک داوری دیگر هم برای ما اعلام شود اما روی هم رفته تیم داوری خوب کار کردند. این اولین بازی خانگی ما در نیم فصل دوم بود که توانستیم به برتری دست پیدا کنیم. طلسم ما شکسته شد و از این بابت خیلی خوشحالیم.

مهاجم پیکان درباره دبل در این بازی گفت: این اولین مسابقه در لیگ برتر بود که دومرتبه گلزنی کردم و خدا را شاکرم که چنین اتفاقی افتاد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و گلزنی‌های من به برتری تیمم منجر شود. در درجه اول برای همه ما موفقیت تیم اهمیت بیشتری دارد.

امامعلی درباره تک رفمی شدن رتبه پیکان در جدول رده بندی گفت:‌ خداراشکر طی چند هفته اخیر به رتبه‌های بهتری می‌رسیم و امسال واقعا لیگ خیلی جذابی داشتیم. 5 تیم بالای جدول همه برای قهرمانی شانس دارند و در پایین جدول هم هنوز چیزی مشخص نیست. همین مسابقات جذاب نتایج عجیبی هم رقم می‌زند و وضعیت هیچ تیمی به صورت قطعی مشخص نیست.

مهاجم پیکان درباره دیدار هفته بیست و هشتم مقابل فولاد خوزستان گفت: شرایط فولاد را حتما آنالیز می‌کنیم؛ بازی آنها را خودم تماشا کردم و از بازی مقابل تراکتورسازی آقای فرکی به ما گفتند هر کسی که به برد فکر نمی‌کند نیاید. ما همه بازیکنانی که به خوزستان می‌رویم حتما برای برد حاضر می‌شویم و با تمام توان ظاهر خواهیم شد.

امامعلی در پاسخ به این سوال که بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را تماشا کرده یا نه گفت: بله اتفاقا بازی را دیدم، ولی بازی جذابی نبود. با توجه به انتظاری که از دو تیم بزرگ بود اما بازی لذت بخشی برای من نبود. امیدوارم شرایط طوری باشد که همه از فوتبال لذت ببرند نه اینکه شرایطی مثل رفتار دیروز تماشاگران با یکدیگر را شاهد باشیم. این اتفاق ها جذابیت را کم می‌کند و دید خانواده‌ها و افراد معمولی به فوتبال عوض می‌شود. فوتبالی که در آن تهدید و دعوا باشد جذابیتی نخواهد داشت و از مسیر اصلی خود خارج می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز