خبرگزاری کار ایران

هواداران ما را گیر انداخته بودند و از دو طرف به آن‌ها سنگ می‌زدند؛

کیانی: در 90 دقیقه پرسپولیس نیم موقعیت گل هم نداشت / نباید فراموش کنیم همه ما ایرانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۸۳

هافبک تیم سپاهان در پایان بازی برابر سپاهان، گفت: متاسفانه همه دنبال این هستند کاسه و کوزه ها را سر هواداران سپاهان بشکنند.

به گزارش ایلنا، هافبک تیم سپاهان بعد از پایان بازی برابر پرسپولیس، گفت: این بازی دیدار شش امتیازی بود و برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. ما نیز بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و حتی در طول 90 دقیقه نیم موقعیت نیز به تیم فوتبال پرسپولیس ندادیم. اگر در این بازی مقداری باهوش بودیم می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

کیانی در مورد حواشی به وجود آمده در این بازی و تاثیر آن بر روند بازی، گفت: قطعاً این حواشی روی کیفیت مسابقه تأثیرگذار بود. ما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس، استقلال و سپاهان همه تیم‌های ایرانی هستیم و اصلاً برای ایرانی‌ها این اتفاقات جالب نیست. این قهرمانی‌ها می‌آید و می‌رود، اما متأسفانه در مسابقه امروز هواداران ما را در وسط ورزشگاه گیر انداخته بودند و از دو طرف به سمت آنها سنگ پرتاب می‌کردند.

وی در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا خدایی نکرده این اتفاقات باعث مرگ کسی نشود. واقعاً در صورتی که اتفاقی برای کسی بیفتد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

کیانی در مورد اینکه هواداران سپاهان شروع کننده درگیری‌ها بودند، گفت: اصلاً این حرف‌ها نیست و عده‌ای به دنبال این هستند که کاسه و کوزه‌ها را بر سر هواداران ما بشکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز