خبرگزاری کار ایران

اگر قرار باشد ابراهیمی به خاطر هواداران به زمین بیاید، تیم نیاز به مربی ندارد!

دست‌نشان: در کل ادوار لیگ فولاد اینقدر دفاعی بازی نکرده بود / داور در نیمه اول یک پنالتی برای ما نگرفت

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۵۷

سرمربی تیم سپیدرود بعد از شکست تیمش برابر فولاد، عنوان داشت: متاسفم که امروز باختیم ولی امیدوارم بازیکنان ما در بازی‌های آینده با آرامش به فکر کسب امتیازات باشند.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با حضور در نشست خبری پس از بازی برابر فولاد، گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که دیدار سنگینی داریم.حتی اشاره کردم باخت غیر منتظره فولاد به نفت آبادان کار ما را سخت می‌کند که متاسفانه پیش بینی من درست از آب در آمد.

دست نشان با اشاره به بازی خوب تیمش در دیدار امروز، گفت: گل خوردن جزو فوتبال است ولی به جر آن ۲ صحنه گلر ما با هیچ صحنه‌ای مواجه نشد. حتی شیمبا به خط دفاع فولاد کمک می‌کرد تا این تیم گل نخورد. ما همه راه‌ها را امتحان کردیم که گل بزنیم ولی شلوغی جلوی دروازه آنها این اجازه را به ما نداد. بی سابقه ترین فوتبال فولاد را در تمام ادوار لیگ امروز دیدیم. حتی در یک صحنه وقتی آن‌ها کرنر می‌زدند 2 بازیکن این تیم  درون موحطه جریمه ما بود و بقیه به زمین خودشان رفتند. چنین فوتبالی را هرگز در خوزستان ندیده بودم. متاسفم که امروز باختیم ولی امیدوارم بازیکنان ما در بازی‌های آینده با آرامش به فکر کسب امتیازات باشند.

وی در مورد اینکه آیا از بازی امروز تیمش راضی بود یا خیر، گفت: واقعا فوتبال خوبی بازی کردیم و به جز آن اشتباه مهلک فرصتی به حریف ندادیم. پنالتی ما متاسفانه با بدشانسی گل نشد. وقتی مقابل تیمی با آن همه تجربه اینگونه بازی می‌کنیم خیلی خوب است ولی باید به فکر چاره گل نخوردن باشیم. باید در طول هفته کاری کنیم که به فکر نفرات جایگزین باشیم. دیدید که امروز در نیمه دوم میثم فردوسی را به زمین فرستادیم. تغییرات هم زیاد داشتیم. انشاالله شانس به ما هم رو می‌کند.

وی در ادامه در مورد اینکه جوانانش امروز عملکرد خوبی نداشتند و مجبور به تعویض آن‌ها شد، گفت: این نظر شما است و بعد از بازی ممکن است هر بازیکنی جای دیگری جواب بدهد! شاید اگر جوانان را بازی نمی‌دادیم و نتیجه نمی‌گرفتیم شما بعد از بازی می‌گفتید چرا از بازیکنان جوان استفاده نکردید؟من فعلا جوابی به این سوال شما نمی‌دهم.

دست نشان تاکید کرد: حرف شما را قبول دارم، در دقایق ابتدایی در همه بازی ها آنطور که باید کار نکردیم و چرا باید در نیمه دوم تیم ما آنقدر منقلب شود و کیفیت فنی‌اش بالا برود. متاسفانه بازیکنان ما به این مساله عادت کرده اند.
سرمربی تیم سپیدرود در مورد از دست رفتن پنالتی تیمش، عنوان کرد: متاسفانه پنالتی ما گل نشد و بعد از آن زمان زیادی برای جبران داشتیم که نشد از این فرصت استفاده کنیم. فغانی افتخار ایران و دنیا است ولی در نیمه اول شاید یک پنالتی روی بایرامی گرفته نشد و شاید اگر آن پنالتی را اعلام می‌کرد ما یک بر یک مساوی می‌شدیم. چند بار هم گلر آنها به زمین افتاد و فغانی تشخیص داد که ۴ دقیقه وقت اضافه بگیرد. به هر حال آنها در کیمته داوران موارد را بررسی می‌کنند و من نمی‌توانم چیز خاصی بگویم.

دست نشان در مورد اینکه چرا از مهدوی که در هفته‌های قبل خوب کار کرده بود استفاده نکرد و ترجیح داد ابراهیمی را به زمین بفرستد، گفت: حسین ابراهیمی بر خلاف نظر شما برای ما خوب بازی کرد شما یک زمین چمن مصنوعی در این شهر دارید که عامل اصلی مصدومیت بازیکنان است. مهدوی در این هفته سرما خورده بود و فقط ۲ جلسه با تیم ما تمرین کرده بود. اگر مهدوی در نیمه دوم ستاره زمین بود به دلیل این است که فشار دفاعی به مهدوی نمی‌آمد. در نیمه اول فولاد سعی داشت با توپ های بلند به ما فشار بیاورد و شاید اگر مهدوی در زمین بود همان فشار به این بازیکن وارد می‌شد. متاسفانه فشارهایی از طرف گروه خاصی از تماشاگران به حسین ابراهیمی وارد آمد ولی اجازه بدهید این که چه کسی بازی می‌کرد یا نمی‌کرد در حیطه اختیار من باشد. این بازیکنان خانواده دارند و طبیعتا خانواده آنها دوست دارند بازیکن خودشان بازی کند. امروز 15 هزار نفر به ورزشگاه آمد و اگر قرار باشد دقیقه ۲۰ به خاطر تماشاگران ابراهیمی بیرون برود و مهدوی بیاید تیم به مربی نیاز ندارد!

سرمربی تیم سپیدرود در پایان عنوان کرد: اگر اینگونه بود که من هم باید بگویم که اگر ایمان صادقی در زمین نبود و کوروش ملکی بازی می‌کرد پس حتما ما گل نمی‌خوردیم! یا مثلا اگر بازیکن دیگری جای تهی‌دست در زمین بود او سُر نمی‌خورد و تیم ما گل دریافت نمی‌کرد؟ این‌ها همه جذابیت فوتبال است و نباید در مورد آن زیاد ورود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز