خبرگزاری کار ایران

هافبک تیم ملی ایران مورد توجه گومز

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۱۵

شماره شش تیم ملی ایران امیدوار است با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت شرایط مناسبی در بازگشت کسب کند.

به گزارش ایلنا، مدت‌هاست سعید عزت‌اللهی را در ترکیب ردینگ نمی‌بینیم. بازیکنی که به خاطر اهمیت جام ملت‌های آسیا و حضور در این تورنمنت زودتر از حد تصور تمرینات خود را آغاز کرد و همین باعث شد آسیب‌دیدگی او تشدید شود. عزت‌اللهی به همین دلیل چند ماه بیشتر از مدت ‌زمان تعیین‌شده دور از فوتبال ماند تا به درمان پای آسیب‌دیده‌اش بپردازد.

آخرین بار سعید عزت‌اللهی، روز 14 مهرماه 1397 برای ردینگ در چمپیونشیپ بازی کرد. از آن تاریخ تا امروز حدود 6 ماه و 21 روز می‌گذرد و البته سعید هم به مرز آمادگی برگشته و حضور در زمین را تجربه کرده. عزت‌‌اللهی حدود دو هفته قبل در ترکیب تیم زیر 23 ساله‌های ردینگ قرار گرفت و مقابل استون‌ویلا بازی کرد. از آن زمان به بعد، ردینگ 2 بار در چمپیونشیپ به میدان رفته اما خبری از هافبک ایرانی در ترکیب این تیم نبوده. ابتدا ردینگ میهمان بریستول سیتی بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در بازی هفته چهل و چهارم هم ردینگ در خانه میزبان وست‌برومویچ بود که این بازی نیز با تساوی بدون گل تمام شد. خوزه گومز به‌عنوان سرمربی ردینگ که اواسط فصل جانشین پل کلمنت شده، در این 2 بازی نام سعید عزت‌اللهی را در فهرست 18 نفره قرار نداد.

به نظر می‌رسد شرایط ردینگ در جدول رده‌بندی و حضور این تیم در منطقه خطر از دلایل اتخاذ این تصمیم از سوی گومز بود. ردینگ با این 2 تساوی، حالا از 44 بازی 46 امتیاز کسب کرده و فاصله‌اش با روترهام- آخرین تیم سقوط کننده - 6 امتیاز است. همین اختلاف امتیاز و ابقای احتمالی ردینگ در چمپیونشیپ شاید باعث شود از بازی بعد سعید عزت‌اللهی را در فهرست تیم انگلیسی ببینیم. بازیکنی که فقط با انجام 4 بازی چنان درخشیده که از حالا پیشنهاد تمدید قرارداد با ردینگ را دریافت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز