خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هماهنگی افتتاح موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۰۴

با حضور وزیر ورزش و جوانان و هم‌چنین رئیس کمیته بین‌المللی المپیک نشست هماهنگی افتتاح موزه ملی المپیک و پارالمپیک در محل کمیته بین‌المللی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست هماهنگی افتتاح موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر فرامرزیان و دکتر احمدی معاونین وزارت ورزش و جوانان، مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، اشرفی، دکتر طالبیان، دکتر یاوری، دکتر صیرفی، ولدی و مسئولان شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست دکتر سلطانی فر ابراز داشت: راه اندازی موزه کار بسیار مهمی بود که با همت دکتر صالحی امیری و همکارانش  در حال انجام است و نقطه عطفی در ورزش کشور محسوب می شود. 

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از گزارش های ارائه شده از سوی مسئولین اظهار کرد: اصل کار و مراحل راه اندازی موزه انجام شده است .راه اندازی موزه ملی ورزش کاری است که  سالیان سال فقط حرفش به میان بوده و در نهایت با همت دکتر صالحی امیری و جمعی از دوستان در حال انجام است و با افتتاح آن اتفاق بزرگی رقم می خورد و به اعتقاد من نقطه عطفی در ورزش کشور خواهد بود.

در این نشست گزارشات کوتاهی در خصوص چگونگی روند اجرایی کار ارائه گردید تا موزه به‌طور رسمی در آینده ای نزدیک افتتاح گردد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز