خبرگزاری کار ایران

اگر برابر تراکتورسازی از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم به برد پرگل می‌رسیدیم؛

آرمان قاسمی: با پیروزی برابر تراکتورسازی به شرایط خوبی رسیدیم / تراکتوری‌ها می‌خواستند با اعتراض بازی را به نفع خودشان کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۰۶۲

آرمان قاسمی مدافع و کاپیتان پیکان معتقد است حواشی باعث شده آنها از جایگاه اصلی شان دور شوند و اگر تلاش کنند در چند بازی پیش رو می‌توانند به جایگاهی مناسب برسند.

به گزارش ایلنا، آرمان قاسمی کاپیتان تیم پیکان در مورد شرایط تیمش بعد از برد برابر تراکتورسازی با خبرنگار ورزشی ایلنا به گفت و گو پرداخته‌است.

قاسمی صحبت‌هایش را با گلایه آغاز می‌کند و می‌گوید: در دقیقه 2 بازی خطای هند بازیکن تراکتورسازی را داور نگرفت بعد روی توپی که ابتدا روی دفاع ما خطا صورت گرفته بود تراکتوری ها اعتراض کردند و خواستند بازی را به نفع خودشان کنند که خدا را شکر حق به حق دار رسید و ما توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: جالب است این اتفاق در دیدار مقابل سایپا هم برای ما رخ داد و همین اتفاق منجر به گل اول سایپا شد آن هم در حالی داور تنها 2 متر تا جایی که خطا رخ داده بود فاصله داشت و آن صحنه را هم داور خطا اعلام نکرد.

کاپیتان پیکان در ادامه در مورد بازی خوب تیمش برابر تراکتورسازی صحبت کرد و عنوان داشت: در مقابل تراکتورسازی منطقی بازی کردیم و اگر از تمام فرصت‌هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با نتیجه پرگل پیروز شویم. از مسئولین بابت این موضوع که بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی اعلام کردند جرائم تیم را خواهند بخشید، تشکر می‌کنم.

قاسمی تصریح کرد: جالب است بگویم که بعد از بازی با تراکتورسازی متاسفانه اتفاقات عجیب دیگری برای پیکان رقم خورد که باعث شد به پروازمان نرسیم و با اتوبوس از تبریز به تهران برگشتیم. 

مدافع پیکان اضافه کرد: ما در این فصل با فراز و نشیب های بسیاری رو به رو شدیم که امیدوارم با برد مقابل تراکتورسازی و روند خوبی که به آن رسیده‌ایم در بازی‌های آینده بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و حداقل رتبه سال گذشته‌مان را تکرار کنیم. معتقدم پیکان می‌توانست در این فصل جایگاه بهتری به نسبت سال گذشته به دست بیاورد که متاسفانه اتفاقات و حواشی اجازه رسیدن به چیزی که حقمان بود را نداد.

وی در ادامه در مورد بازی آینده پیکان برابر پارس جنوبی جم، گفت: در بازی مقابل پارس جنوبی هم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. همانطور که گفتم می‌خواهیم با کسب امتیازات هفته‌های پایانی لیگ فصل را در جایگاهی مناسب تمام کنیم. 

آرمان قاسمی در پایان صحبت‌هایش گفت: در پایان هم به دو تیم خوب شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان و مردم خوب دو شهر بابت صعود تیم‌های شهرشان به لیگ برتر تبریک می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز