خبرگزاری کار ایران

باقری می‌تواند در این هفته‌ها به استقلال کمک کند

نوازی :مقابل الهلال عملکرد خوبی نداشتیم/عمران زاده برای کار در پایه ها انگیزه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۶۱۹

نوازی در خصوص بخشیده شدن فرشید باقری گفت:با وجود مصدومیت اسماعیلی این خبر خوبی بود که مسئولان استقلال باقری را بخشیدند.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی کاپیتان سابق استقلال بار دیگر به عنوان مربی در تیم‌های پایه‌ای انتصاب و مشغول به کار شد. کاپیتان سابق آبی‌ها معتقد است شرایط نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است. در حال حاضر امکانات بهتر از گذشته است.

 

با نوازی درخصوص شرایط استقلال در لیگ برتر و همچنین حضور عمران‌زاده به عنوان کمک به وی در تیم‌های پایه‌ای استقلال همکلام شدیم.

 

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال در این فصل نشان داد در بیرون از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد. سوای بازی‌های لیگ قهرمانان اسیا، استقلال مقابل الهلال عملکرد خوبی نداشت و انها باید هرچه زودتر خود را برای بازی مقابل پدیده آماده کنند.

 

* اما پدیده خودش در این فصل مدعی است.

درست است که آنها مدعی هستند ولی اکنون دیگر برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. استقلال اگر تمرکز خودش را در این بازی حفظ کند کسب پیروزی دور از دسترس نیست.

 

* به نظر شما کدام تیم مدعی قهرمانی است؟

جدول نشان می‌دهد که هر چهار تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند. البته کمی شرایط پرسپولیس بهتر است زیرا آنها با سایر تیم‌ها اختلاف امتیاز دارند و همین یک حاشیه امنیت برای رقیب به شمار می‌رود. البته این را هم در نظر بگیرید که آنها دو بازی سخت مقابل سپاهان و تراکتورسازی دارند که این خودش برای استقلال یک پوئن مثبت است زیرا اگر آنها در این دو بازی امتیاز از دست بدهند شانس استقلال بیشتر می‌شود.

 

* فرشید باقری هم به تمرینات استقلال بازگشت نظرتان چیست

این بهترین خبر ممکن بود زیرا باقری می‌تواند در این هفته‌ها به استقلال کمک کند. با وجود مصدومیت اسماعیلی این خبر خوبی بود که مسئولان استقلال باقری را بخشیدند. البته فکر می‌کنم که این بازیکن خودش متوجه اشتباهاتش شد.

 

* حنیف عمران‌زاده هم به عنوان دستیار شما انتخاب شد.

حنیف بازیکن خوب و توانمندی بود. تجربه خوبی هم در این چند سال در فوتبال داشته است. او برای کارش انگیزه دارد و ما هم از عمران‌زاده در تیم‌های پایه‌ای استقلال استفاده کردیم و امیدوارم بتوانیم امسال نتایج خوبی بگیریم.

 

* شما خود پیش از این هم در تیم امید استقلال فعالیت کرده‌اید.
شرایط آن موقع خیلی فرق کرده است. فکر می‌کنم از نظر امکانات، استقلال شرایطش بهتر است. آن موقع ما حتی زمین هم تمرین نداشتیم اما الان یک ورزشگاه در اختیار تیم‌های پایه‌ای است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز