خبرگزاری کار ایران

کارنامه قطبی نشان می دهد مربی بزرگی است

مرادی :بهترین اتفاق این است که بتوانیم رتبه ششم جدول را به دست بیاوریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۲۹۸

هافبک فولاد معتقداست بهترین اتفاق برای این تیم کسب عنوان ششمی در پایان لیگ است.

بابک مرادی هافبک فولادخوزستان در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص شرایط تیمش پس از باخت مقابل نفت آبادان اظهار داشت: شرایط تیم‌مان بد نیست. بعد از باخت بدی که مقابل نفت آبادان کسب کردیم توانستیم ریکاوری خوبی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را برای دیدار مقابل سپیدرود انجام دادیم تا بتوانیم در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم. در مورد آن بازی باید بگویم که آن باخت یک حادثه بود. مسائل داوری رویش خیلی تاثیر داشت به خصوص اینکه پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و همچنین گل سوم نفت آفساید بود. به هر حال آن بازی تمام شد و به فکر چهار بازی پایانی هستیم.

وی در مورد اینکه از تیم سپیدرود در نیم فصل پیشنهاد داشت، ادامه داد: به غیر از این تیم از ماشین‌سازی، نساجی و پیکان نیز پیشنهاداتی داشتم اما به فولادی آمدم که قطبی سرمربی‌اش بود و یک باشگاه بزرگ است.

مرادی درخصوص کار کردن با قطبی بیان داشت: شناخت زیادی از یکدیگر نداریم اما کارنامه‌اش نشان می‌دهد که مربی بزرگی است. امیدوارم بتوانیم در کنار هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

هافبک فولاد درخصوص اینکه در پایان فصل چه رتبه‌ای را برای تیمش پیش‌بینی می‌کند گفت: الان که از کسب سهمیه عقب افتاده‌ایم بهترین اتفاق این است که بتوانیم همان رتبه ششم جدول را به دست بیاوریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز