خبرگزاری کار ایران

گل گهر - شهرداری ماهشهر؛ رونمایی از قهرمان لیگ یک؟!

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۱۴

بدون شک حساس ترین و مهم ترین بازی هفته‌ی سی و سوم لیگ آزادگان برابر گل گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گل گهر سیرجان پس از 28 بازی 52 امتیاز به دست آورده و تنها یک قدم تا لیگ برتری شدنش مانده است.

شاگردان بگوویچ که در این فصل عملکرد درخشانی داشته اند، کار دشواری برای کسب پیروزی برابر شهرداری ماهشهر قعرجدولی ندارند و احتمالا در یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ، در شهر خود جشن صعود به لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. آنها همچنین با این پیروزی، به عنوان قهرمانی مسابقات نیز نائل خواهند آمد.

شهرداری ماهشهر ته جدولی اما در بدترین زمان ممکن به گل گهر سیرجان خورده، زمانی که در قعر جدول قرار گرفته، در لبه‌ پرتگاه سقوط بوده و گل گهر سرشار از انگیزه هم با قرار داشتن در رده‌ی نخست جدول به دنبال پیروزی و بر پا کردن جشن صعود به لیگ برتر می باشد.

در هر صورت بندری های لیگ دسته اول در صورتی که از تمام توان خود برابر گل گهر مایه نگذارند، احتمالا یک هفته مانده به پایان رقابت ها شاهد سقوط آن ها به لیگ دو خواهیم بود.

باید ببینیم دیدار عصر سه شنبه در سیرجان چه خواهد شد، دیداری که به احتمال فراوان تکلیف یک تیم فصل آینده‌ی لیگ برتر و یک تیم فصل آینده‌ی لیگ دو را مشخص کرده و نگاه ها را به سمت خود جلب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز