خبرگزاری کار ایران

مس رفسنجان - خونه به خونه؛ اعاده حیثیت در کویر

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۰۳

در چارچوب هفته‌ سی و سوم رقابت های لیگ آزادگان دو تیم مس رفسنجان و خونه به خونه‌ی بابل در رفسنجان با هم مصاف خواهند داد.

به گزارش ایلنا، مس رفسنجان با هدایت میشوی کروات یکی از بهترین تیم ها در نیم فصل دوم بوده، اما در چهار هفتهی گذشته در کسب پیروزی ناکام بوده و آخرین برد این تیم به بازی هفته‌ی بیست و هشتم برابر هم نام کرمانی خود بر می گردد.

دیدار برابر خونه به خونه، آخرین بازی رفسنجانی ها در لیگ امسال می باشد و شاگردان میشو که نه بختی برای صعود دارند و نه کاندیدای سقوط به شمار می روند، حساسیتی پیش روی خود نمی بینند و می روند که تنها به روند ناکامی چهار هفته ای خود در کسب پیروزی خاتمه دهند و لیگ آزادگان 97-98 را با خاطره ای خوب به پایان رسانند.

مس رفسنجان که یکی از بهترین تیم های لیگ در فاز هجومی بوده است، اکنون با 33 امتیاز از 29 بازی در جایگاه دهم جدول جای دارد و با پیروزی در این دیدار، نهایتا و در خوش بینانه ترین حالت ممکن، فصل را با قرار گرفتن در رده ی نهم به پایان می برد.

خونه به خونه ای ها با برد برابر قشقایی و مسجل شدن تقریبی بقائشان در لیگ دسته اول، با روحیه ای خوب و خاطری آسوده به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت.

شاگردان میثاقیان که برخلاف رفسنجانی ها عملکرد بسیار ضعیفی در فاز هجومی در لیگ امسال از خود به جای گذاشته اند، در این فصل نتوانستند درخشش فصل گذشته‌ی این تیم در لیگ آزادگان را تکرار کنند، اکنون با 28 بازی و 28 امتیاز رده‌ی سیزدهم را در اختیار دارند و آن ها نیز به مانند مس شانسی برای صعود به لیگ برتر یا سقوط به دسته دو ندارند و به همین دلیل این بازی برایشان از اهمیت و حساسیت چندانی برخوردار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز