خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: بدشانس بودیم اما جبران می‌کنیم / مشکلم یک سوتفاهم بود و برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۰۰۳

هافبک تیم پرسپولیس گفت: موقعیت های زیادی داشتیم اما متاسفانه فرصت هایمان را استفاده نکردیم اما چیزی تمام نشده و در بازی های آینده می توانیم نتیجه لازم را بگیریم.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه درباره شکست پرسپولیس در بازی حساس هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی گفت: شک نکنید می توانستیم برنده بازی باشیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما متاسفانه فرصت هایمان را استفاده نکردیم اما چیزی تمام نشده و در بازی های آینده می توانیم نتیجه لازم را بگیریم و جبران کنیم.

او درباره مدت زمان دوری از ترکیب اصلی گفت: مساله خاصی نبود. یک سو تفاهم بود و من به همین دلیل هیچ مصاحبه ای نکردم چون می دانستم این سوتفاهم حل می شود و خداراشکر هم حل شد. همانطور که دیدید هرزمانی که برای پرسپولیس به زمین بروم با جان و دل بازی می کنم و امیدوارم مثمرثمر باشم.

عالیشاه در این رابطه که پیش از این و در بازی با بنیادکار در زمین مربیگری حمیددرخشان توانسته بود در ازبکستان برای پرسپولیس گل بزند، در آستانه بازی با پاختاکور گفت: من در بازی پرسپولیس برابر بنیادکار در ازبکستان گل زدم و تیم آن بازی را برد. مطمئنا تیم ما پتانسیل این را دارد که حریفانش در این مرحله شکست بدهد. تیم ما تلفیقی از تجربه و انگیزه است و بچه ها بعد از 4-5 سال دیگر چشم بسته همدیگر را می شناسند. در این بازی بدشانسی آوردیم اما می توانیم جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز