خبرگزاری کار ایران

استقلال - الهلال عربستان؛ در انتظار صدرنشینی یاران شفر

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۵۰۹

​یکی از حساس ترین و در عین حال جذاب ترین بازی های هفته‌ی چهارم لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه میان تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال که در دیدار رفت توانست با گل های کریمی و منتظری برابر الهلال به پیروزی و سه امتیاز حیاتی و ارزشمند دست یابد، اکنون با 4 امتیاز از سه بازی، سومین تیم گروهش است و با وجود الهلال و الدحیل و حتی العین کار بسیار دشواری برای صعود دارد، بنابراین اولین بازی دور برگشت آبی پوشان ایرانی می تواند برای آن ها حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

استقلال در صورتی که بتواند در بردن الهلال دبل کند، 7 امتیازی شده و در صورت توقف الدحیل برابر العین، استقلال جای الهلال را در صدر خواهد گرفت.

الهلالی ها نیز که ستاره هایی همچون گومیس فرانسوی و جووینکوی ایتالیایی را در ترکیب خود دارند، علیرغم نمایش خوبی که در دیدار رفت داشتند، بازی را به استقلال واگذار نمودند و حال با تمام توان برای جبران باخت بازی رفت و تثبیت صدرنشینی و قطعی کردن صعود پا به میدان خواهند گذاشت.

الهلال از سه بازی دور رفت 6 امتیاز کسب کرده و با برد استقلال در هفته ی چهارم می تواند تا حدود بسیار زیادی صعود خود به یک هشتم را مسجل کند.

آبی پوشان عربستانی که صدر گروه C لیگ قهرمانان را در اختیار دارند و در لیگ عربستان هم صدرنشین اند، قطعا انگیزه ی زیادی برابر استقلال خواهند داشت که این مسئله می تواند کار یاران وینفرد شفر را به مراتب دشوارتر کند.

به هر حال باید ببینیم در نبرد حساس آبی پوشان ایرانی و عربستانی که ساعت 19:30 روز سه شنبه برگزار می شود چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز