خبرگزاری کار ایران

شروع مقتدرانه ورامینی‌ها در مرحله دوم با شکست نماینده ویتنام

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۳۴۶

شهرداری ورامین موفق شد در دومین مرحله گروهی نیز کار خود را با برد آغاز کند و مانند دیدار با نماینده سریلانکا، با نتیجه 3 بر صفر هوشی‌مینه ویتنام را شکست داد.

​به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ورامینی‌ها این دیدار را با ترکیب آرش تقوی، پرویز پزشکی، محمد رضی، بهنام ابراهیمی، علی جلالی، مهرداد بابایی و امین رضوی آغاز کردند و هر دو تیم شروع خوبی در این ست داشتند و تا امتیازات پایانی، شانه به شانه پیش رفتند اما در نهایت شهردای ورامین توانست به پیروزی برسد. شهرداری ورامین در این ست توانست با نتیجه 25 بر 22 به برتری برسد.

برتری روحی و استفاده بهینه‌ی تقوی و جلالی از پاس‌های خوب پزشکی، باعث شد تا این ست نیز با برتری نماینده ایران همراه باشد و شهرداری ورامین با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی برسد.

محمدی‌راد در ست سوم از تمامی بازیکنان خود استفاده کرد و بازیکنان جانشین نیز عملکرد بسیار خوبی در زمین داشتند. سرویس‌های دقیق و توپ‌گیری‌های مناسب باعث شد تا شهرداری ورامین در این ست نیز تیم برتر مسابقه باشد و با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی برسد.

علی جلالی با کسب 18 امتیاز توانست امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه لقب بگیرد و پس از او، مهرداد بابایی و بهنام ابراهیمی با کسب یازده امتیاز قرار گرفتند.

شهرداری ورامین صبح روز دوشنبه از ساعت 10 صبح به مصاف پاناسونیک ژاپن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز