خبرگزاری کار ایران

الاهلی - پرسپولیس؛ عقده گشایی یاران برانکو مقابل عربستانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۵۰

در آغاز دور برگشت مرحله‌ی گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در چهارچوب هفته‌ی چهارم رقابت ها، تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان روز دوشنبه در امارات به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس، صدرنشین لیگ ایران، در بازی رفت با انجام بازی فکورانه و منطقی برابر الاهلی به برتری دو بر صفر رسید و اکنون با 4 امتیاز از سه بازی در رده‌ی سوم گروه جای دارد.

گرچه معادلات صعود در این گروه نسبتا پیچیده می باشد و شاید تا پیش از هفته‌ی آخر صعود یا حذف هیچ تیمی قطعی نشده باشد، اما پیروزی در جدال حساس با الاهلی می تواند کمک زیادی به سرخپوشان ایرانی در راه صعود به یک هشتم نهایی کند.

شاگردان برانکو که در دیدار رفت نشان دادند قدرت غلبه بر الاهلی را دارند و زورشان به این تیم عربستانی می چربد، می توانند با برد مقابل عربستانی ها 7 امتیازی شده و در صورت تساوی السد و پاختاکور در قطر، به صدر جدول گروه برسند.

در آن سو الاهلی قرار دارد؛ تیمی که مدتی است خبری از استحکام و اقتدار گذشته‌ی آن نیست و اخیرا با اخراج سرمربی خود؛ فوساتی، شرایط خوبی را تجربه نمی کند.

الاهلی که لیگ قهرمانان را با برد برابر السد آغاز کرده بود، در ادامه نتوانست روند مثبت خود را حفظ کند و با باخت مقابل پاختاکور و پرسپولیس اکنون با 3 امتیاز در قعر جدول گروه D قرار گرفته است.

الاهلی برخلاف پرسپولیس از وضعیت خوبی برخوردار نیست؛ آن ها سرمربی شان را در همین چند روز گذشته برکنار کرده اند، شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی ستاره های خط حمله‌ی این تیم، عمر السوما و جانینی و رفتن به لیگ ستارگان قطر شنیده می شود، در لیگ عربستان جزو مدعیان نبوده و با حذف در نیمه نهایی جام باشگاه های عرب برابر الهلال، در بدترین شرایط به سر می برند.

بازی پرسپولیس و الاهلی، دوشنبه در امارات و با قضاوت ما نینگ چینی برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز