خبرگزاری کار ایران

​مدیرعامل پرسپولیس و برانکو تنها به دنبال جذب؛

گزارش ویژه از قرارداد بازیکنان پرسپولیس؛ هشتگ تا 1400

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۳۳

پرسپولیس با ثبت قرارداد طولانی مدت با بازیکنان خود، برای فصل آینده کمترین نگرانی را از این بابت پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا، یکی از نگرانی‌ها در میان تیم‌های باشگاهی، پایان قرارداد بازیکنان در انتهای هر فصل است. جایی که آنها باید تلاش کنند ستاره‌های خود را از چنگ پیشنهادهای مختلف داخلی و خارجی در بیاورند و قراردادشان را تمدید کنند. پرسپولیس برای فصل نوزدهم اما چنین دغدغه‌ای ندارد. قریب به اتفاق بازیکنان پرسپولیس قراردادهای خود را تمدید کرده و بسیاری از آنها تا سال 1400 در این تیم حضور خواهند داشت. تنها 2 بازیکن به نام‌های محمد نادری و شایان مصلح قراردادی با پرسپولیس ندارند که اتفاقا هر دو دفاع چپ هستند و جدایی‌شان می‌تواند اتفاق مهمی برای تیم برانکو باشد. در باقی پست‌ها پرسپولیس نگرانی بزرگی ندارد و می‌تواند با همین بازیکنانی که در اختیار دارد، لیگ نوزدهم را آغاز کند. مگر اینکه برخی ستاره‌ها با نظر باشگاه و یا پرداخت رضایتنامه جدا شوند و پیراهن تیمی خارجی را بپوشند.

علیرضا بیرانوند

پایان قرارداد: 1400

تابستان سال 95 و در روزهایی که علیرضا بیرانوند به تازگی پیراهن شماره یک تیم ملی را پوشیده و به انتخاب نخست کارلوس کی‌روش تبدیل شده بود، پرسپولیس قرارداد او را به مدت 5 فصل تمدید کرد. بیرانوند با توجه به همین قرارداد بلندمدت، تا سال 1400 دروازه پرسپولیس را بیمه خواهد کرد. البته که بارها بحث جدایی این دروازه‌بان ملی‌پوش مطرح شده اما هیچ‌گاه به سرانجام نرسیده. نکته این است که اگر پرسپولیس با جدایی بیرانوند مخالفت کند، دروازه‌بان تیم ملی مجبور است تا پایان لیگ بیستم در پرسپولیس بماند.

گزارش ویژه از قرارداد بازیکنان پرسپولیس؛ هشتگ تا 1400

بوژیدار رادوشویچ

پایان قرارداد: 1399

بوژیدار رادوشویچ هر چند دروازه‌بان گران‌قیمتی است اما به‌عنوان یک ذخیره همیشه در خدمت پرسپولیس بوده و وقتی در ترکیب قرار گرفته توانسته خواسته‌های برانکو را برآورده کند. رادو با سابقه بازی برای دیناموزاگرب در لیگ برتر کرواسی، سومین فصل حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند. او 29 فروردین 97، قرارداد خود را به مدت دو فصل تمدید کرد تا خیال پرسپولیس در لیگ نوزدهم و از بابت دروازه‌بان دوم آسوده باشد. حالا با جدایی احتمالی بیرانوند، پرسپولیس را‌دو را دارد و فقط یک دروازه‌بان ثابت می‌خواهد.

سید جلال حسینی

پایان قرارداد: 1399

اگر پرسپولیس در سال‌های اخیر به موفقیت رسیده، جلال حسینی یکی از دلایلش بوده. کاپیتانی که هم در زمین می‌درخشد و هم خارج از آن حواشی را به حداقل می‌رساند و سرکوب می‌کند. جلال حسینی که با حضور رویانیان و مانوئل ژوزه پیراهن پرسپولیس را پوشید، یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود. کاپیتان مرداد 97 و در حالی که یک فصل از قراردادش باقی مانده بود به مدت یک سال دیگر آن را تمدید کرد تا در لیگ نوزدهم هم یکی از بازیکنان پرسپولیس باشد و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو ببندد.

گزارش ویژه از قرارداد بازیکنان پرسپولیس؛ هشتگ تا 1400

حسین ماهینی

پایان قرارداد: 1400

یکی از بازیکنان کم‌نوسان پرسپولیس در سال‌های اخیر، بدون شک حسین ماهینی است. دفاع راستی که او هم مانند جلال حسینی در زمان مربیگری مانوئل ژوزه و مدیریت محمد رویانیان برای نخستین بار پیراهن پرسپولیس را پوشید و تا امروز هم عضو آن است. ماهینی البته دو فصل را هم دور از پرسپولیس گذرانده و برای خدمت سربازی به ملوان و انزلی رفته. کاپیتان دوم پرسپولیس تابستان 97 و در شرایطی که یک فصل از قراردادش باقی مانده بود، پای تمدید دو ساله‌ را امضا کرد تا سمت راست خط دفاع پرسپولیس را تا سال 1400 بیمه کند.

شجاع خلیل‌زاده

پایان قرارداد: 1399

فقط کافی است مدیران پرسپولیس لب ‌تر کنند تا شجاع در باشگاه حاضر شود و قراردادش را تمدید کند. مدافع متعصب پرسپولیس دومین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند و البته در این مدت کوتاه توانسته به بازیکن محبوبی در میان هواداران سرخ تبدیل شود. شجاع خلیل‌زاده که زوج مستحکم و کم‌اشتباهی را همراه با جلال حسینی تشکیل داده، تا پایان لیگ نوزدهم با پرسپولیس قرارداد دارد. هر چند اگر شجاع آزاد هم باشد مشکلی برای تمدید قرارداد نخواهد داشت. او این مساله را بارها اثبات کرده است.

گزارش ویژه از قرارداد بازیکنان پرسپولیس؛ هشتگ تا 1400

محسن ربیع‌خواه

پایان قرارداد: 1399

وقتی به پرسپولیس آمد انتقادهای فراوانی به سمت او سرازیر شد. خیلی‌ها بر این عقیده بودند که محسن بیع‌خواه در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست و نمی‌تواند بازیکن مهمی برای این تیم باشد. هنوز هم برخی چنین نظری دارند و گروهی دیگر نیز نسبت به حضور ربیع‌خواه تغییر موضع داده و او را بازیکن خوب و چند پسته‌ای برای پرسپولیس می‌دانند. ربیع‌خواه همان اواخر فصل قبل که آسیب دید و چند ماه را دور از فوتبال سپری کرد، قراردادی دو ساله امضا کرد تا در ترکیب پرسپولیس بماند. بر همین اساس این بازیکن 32 ساله تا پایان لیگ نوزدهم در اختیار پرسپولیس خواهد بود.

محمد انصاری

پایان قرارداد: 1400

تابستان 97 و در روزهایی که فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و وحید امیری از پرسپولیس جدا شدند و به ترتیب راهی لیگ‌های لهستان، کرواسی و ترکیه شدند، محمد انصاری هم پیشنهادهای جذابی دریافت کرد اما پرسپولیس را تنها نگذاشت و پای قرارداد 3 ساله با این تیم را امضا کرد. انصاری اواسط لیگ هجدهم آسیب دید و فصل را از دست داد اما برانکو روی بازگشت او برنامه‌های بسیاری ریخته و منتظر پایان آسیب‌دیدگی رباط صلیبی‌اش است. انصاری با توجه به قرارداد 3 ساله‌ای که امضا کرده، تا سال 1400 در پرسپولیس خواهد ماند.

محمد نادری

پایان قرارداد: 1398

کمتر کسی تصور می‌کرد محمد نادری اینچنین در ترکیب پرسپولیس بدرخشد و به بازیکن مهمی در این تیم تبدیل شود. وقتی بحث انتقال او از کورتریک در لیگ برتر بلژیک به پرسپولیس به میان آمد، خوشبین‌ترین هوادار پرسپولیس هم فکر نمی‌کرد که او خیلی زود به ترکیب اصلی برسد و بازی‌های کم‌نقصی به نمایش بگذارد. قرارداد محمد نادری با پرسپولیس فقط تا پایان فصل اعتبار دارد و مسیر تمدید آن با دریافت رضایتنامه از کورتریک طی خواهد شد. باید ببینیم آیا بلژیکی‌ها با انتقال دائمی نادری به پرسپولیس موافقیت می‌کنند یا نه؟

شایان مصلح

پایان قرارداد: 1398

پدیده لیگ یک در فصل 97-96 کسی نبود جز شایان مصلح از سپیدرود. بازیکنی که او را با علیرضا واحدی نیکبخت مقایسه می‌کردند و می‌گفتند او جناح چپ پرسپولیس را به جناحی موفق تبدیل خواهد کرد. مصلح در ابتدای حضور در پرسپولیس بیشتر به‌عنوان بازیکن ذخیره و جایگزین محمد انصاری مورد استفاده قرار گرفت اما در فصل محرومیت این تیم تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت شد و بازی‌های خوبی هم انجام داد. قرارداد مصلح در پایان لیگ هجدهم به اتمام می‌رسد اما پرسپولیسی‌ها هنوز پیشنهاد تمدید به او نداده‌اند.

کمال کامیابی‌نیا

پایان قرارداد: 1400

از وقتی به پرسپولیس آمده یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده. اگر بازی‌های ابتدایی دوران حضور او در پرسپولیس را فاکتور بگیریم، کمال کامیابی‌نیا بازیکن ویژه‌ای بوده و توانسته اعتماد برانکو را به خود جلب کند. تابستان 97 کامیابی‌نیا تا یکقدمی حضور در سوپرلیگ ترکیه پیش رفت اما وقتی اولتیماتوم برانکو را دید، تصمیم خود را تغییر داد و قرارداد 3 ساله‌ای با پرسپولیس امضا کرد. هواداران پرسپولیس هم با امضای این قرارداد، حداقل تا سال 1400 نگران خط هافبک پرسپولیس نخواهند بود چون بازیکنی در قواره‌های کامیابی‌نیا آنجا حضور دارد.

احمد نوراللهی

پایان قرارداد: 1400

در زمان مربیگری علی دایی به پرسپولیس آمد و در یکی دو فصل اخیر حتی بازوبند کاپیتانی را نیز در چند بازی به بازو بست. نوراللهی البته در این سالیان اخیر، یک فصل هم پیراهن تراکتورسازی را پوشید تا خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد. احمد نوراللهی که توانایی بازی در وینگر راست و چپ، هافبک دفاعی و حتی هافبک بازیساز را دارد، خرداد 97 و در حالی که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، 2 سال دیگر هم تمدید کرد. او طبق قرارداد تا سال 1400 و پایان لیگ بیستم بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

سیامک نعمتی

پایان قرارداد: 1399

در پیکان درخشید، همراه این تیم و در زمان مربیگری علیرضا مرزبان به لیگ برتر صعود کرد و البته در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران هم نشان داد چه بازیکن قابل اعتمادی است. سیامک نعمتی که به آچار فرانسه پرسپولیس تبدیل شده و بازی در وینگر راست و چپ، هافبک نفوذی، مهاجم و حتی دفاع راست را تجربه کرده، یکی از بازیکنان مهم تیم برانکو محسوب می‌شود. نعمتی تا پایان لیگ هجدهم با پرسپولیس قرارداد داشت اما تابستان قبل یک فصل دیگر آن را تمدید کرد تا همچنان بازیکن پرسپولیس باشد.

بشار رسن

پایان قرارداد: 1400

یکی از نگرانی‌های پرسپولیس پایان قرارداد بشار رسن در سال 98 بود که البته خیلی زود برطرف شد. هافبک عراقی و 22 ساله پرسپولیس فراتر از حد انتظار ظاهر شده و بازی‌های کم‌نقصی در ترکیب این تیم ایفا کرده. هر چند رسن گاهی هم افت کرده و از آمادگی به دور بوده اما عملکرد کلی او در پرسپولیس رضایت هواداران، کادر‌فنی و مدیریت این باشگاه را به دنبال داشته. رسن که شایعه حضورش در لیگ ستارگان قطر و باشگاه الریان شنیده می‌شد، قرارداد خود را به مدت 2 فصل تمدید کرد تا اگر هم قصد جدایی داشته باشد، مبلغی به‌عنوان رضایتنامه پرداخت کند.

گزارش ویژه از قرارداد بازیکنان پرسپولیس؛ هشتگ تا 1400

امید عالیشاه

پایان قرارداد: 1399

حضور امید عالیشاه در پرسپولیس را باید به دو بخش تقسیم کنیم. دوران قبل و پس از خدمت سربازی. در دوره نخست حضور در پرسپولیس، امید عالیشاه یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود. او آنقدر درخشان ظاهر شد که حتی به تیم ملی ایران دعوت شد و در فهرست کارلوس کی‌روش قرار گرفت. عالیشاه اما برای خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت و این موضوع با افت فنی او همزمان شد. بال چپ و راستی که تا پایان لیگ نوزدهم با پرسپولیس قرارداد دارد اما این احتمال هم هست که طرفین به همکاری خود ادامه ندهند.

سروش رفیعی

پایان قرارداد: 1399

بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس را خیلی‌ها یک اتفاق خوب و ویژه می‌دانستند اما هافبک سابق الخور آنچنان که تصور می‌شد آماده نبوده و نمایش ایده‌آلی ارائه نداده. سروش که ابتدای لیگ هجدهم و با امضای قرارداد دو ساله پیراهن پرسپولیس را پوشید، یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. رفیعی البته بندهایی در قرارداد خود گنجانده تا به محض دریافت پیشنهاد خارجی، یک‌طرفه فسخ کند و از پرسپولیس جدا شود. هر چند با بازی‌هایی که رفیعی انجام داده، نه خبری از پیشنهاد خارجی است و نه فسخ یک‌طرفه قرارداد.

مهدی شیری

پایان قرارداد: 1399

دفاع راست سابق پیکان را می‌توان یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ هجدهم دانست. شیری 28 ساله که در تیم امید استقلال چهره شد، به ملوان رفت، پیراهن نفت‌تهران را پوشید و چند فصل هم عضو پیکان بود، حالا یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس محسوب می‌شود. شاید اگر آسیب‌دیدگی حسین ماهینی نبود، فرصت کمتری در اختیار شیری قرار می‌گرفت اما حالا این بازیکن بی‌حاشیه به ترکیب اصلی رسیده و کم‌نوسان ظاهر شده. مهدی شیری هم مثل خیلی از بازیکنان پرسپولیس تا پایان لیگ نوزدهم با این باشگاه قرارداد دارد.

مهدی ترابی

پایان قرارداد: 1400

جذب او، در شرایطی که خیلی از تیم‌های لیگ برتری برای شکارش تلاش می‌کردند، یکی از بهترین اتفاق‌های مدیریتی پرسپولیس در سالیان اخیر بود. مهدی ترابی که همراه تیم ملی به تورنمنت‌های مهمی چون جام جهانی 2018 و جام ملت‌های آسیای 2019 رفته، با قراردادی 2.5 ساله پیراهن پرسپولیس را پوشیده و حداقل تا سال 1400 در این تیم خواهد ماند. ترابی 24 ساله رفته رفته در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و با گلی که مقابل سایپا به ثمر رساند، میان هواداران هم محبوب شده. بازیکنی که فوتبال خود را در سایپا آغاز کرد و حالا باید درخشش قبلی خود را در پرسپولیس تکرار کند.

گزارش ویژه از قرارداد بازیکنان پرسپولیس؛ هشتگ تا 1400

علی علیپور

پایان قرارداد: 1399

بهترین گلزن پرسپولیس در دو فصل اخیر، یکی از بازیکنان محبوب هواداران این تیم است. علی علیپور که یکی دو فصل ابتدایی حضور در پرسپولیس را زیر سایه مهدی طارمی گذراند اما بعد از جدایی او آنقدر درخشید تا خیلی‌ها غیبت مهاجم الغرافه را فراموش کنند. علیپور که در تابستان قبل قرارداد قبلی خود را اطلاح کرد تا از نظر مالی متضرر نشود، تا پایان لیگ نوزدهم به پرسپولیس متعهد است. علیپور البته در یکی دو فصل اخیر پیشنهادهای خارجی بسیاری دریافت کرده و بعید نیست از این تیم جدا شود و جای خود را به مهدی طارمی بدهد.

گزارش ویژه از قرارداد بازیکنان پرسپولیس؛ هشتگ تا 1400

مهدی شریفی

پایان قرارداد: 1399

از جمله خریدهای ابتدای فصل بود که در دوران محرومیت پرسپولیس پیراهن تیمی دیگر را نپوشید و فقط در تمرینات  شرکت کرد. شریفی که در سپاهان چهره شد و حتی در اردوی پایانی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014 نیز حضور داشت، طی سال‌های اخیر افت کرده و هرگز آمادگی سابق خود را به نمایش نگذاشته. پرسپولیس هم در شرایطی که از نقل و انتقالات محروم بود، شریفی را جذب کرد تا شاید این مهاجم بتواند در خط حمله تیم برانکو کارساز و موثر باشد. قرارداد شریفی با پرسپولیس تا پایان لیگ نوزدهم اعتبار دارد اما بعید است او را با این شرایط آمادگی حفظ کنند.

آدام همتی

پایان قرارداد: 1399

به‌عنوان یک بازیکن تستی به تمرینات پرسپولیس آمد و البته توانست نظر برانکو ایوانکوویچ را جلب کند. آدام همتی البته در دوران محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به ترکیب این تیم هم رسید و بازی‌های قابل‌ قبولی هم انجام داد. همتی تابستان 97 قرارداد خود را به مدت 2 فصل تمدید کرد تا با پیراهن این تیم در لیگ نوزدهم هم بازی کند. این بازیکن که حرف و حدیث‌های فراوانی درباره چگونگی حضورش در پرسپولیس شنیده می‌شد، این روزها دوران آسیب‌دیدگی را پشت سر می‌گذارد و از زمین فوتبال دور است.

ماریو بودیمیر

پایان قرارداد: 1399

بعد از جدایی گادوین منشا، بحث بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس مطرح شد اما این اتفاق هرگز رخ نداد تا جا برای مهاجمی کروات به نام ماریو بودیمیر باز شود. بازیکنی که نیم‌فصل اول را در دیناموزاگرب سپری کرد و البته در ادامه به پرسپولیس آمد تا حضور در لیگ ایران را تجربه کند. بودیمیر تا امروز فقط یک بار برای پرسپولیس گل زده اما به‌عنوان مهاجمی مکمل، تأثیر زیادی هم روی عملکرد سایر بازیکنان پرسپولیس گذاشته. بودیمیر وقتی به ایران آمد و با پرسپولیس به توافق رسید، قرارداد 1.5 ساله‌ای را امضا کرد تا برای لیگ نوزدهم هم در ترکیب سرخ‌ها بماند و برای این تیم بازی کند.

محمد امین اسدی

پایان قرارداد: 1401

در بازی‌های جوانان تهران و همچنین آسیاویژن به قدری درخشید که همه را انگشت به دهان کرد. در همان روزها بود که به تمرینات پرسپولیس آمد تا شاید بتواند به‌عنوان یک بازیکن جوان نظر برانکو را جلب کند. محمدامین اسدی که خیلی‌ها به دلیل موهای فرفری نام فلینی- هافبک تیم ملی بلژیک- را برای او در نظر گرفته‌اند، از جمله بازیکنان جوانی است که این فصل کم و بیش در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته و در خط حمله این تیم بازی کرده. اسدی تابستان 96 قرارداد 5 ساله‌ای با پرسپولیس امضا کرد و بر همین اساس تا سال 1401 عضو این تیم خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز