خبرگزاری کار ایران

تغییرات دایی در ترکیب سایپا جواب نداد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۷۲

چند بازیکن سایپا به دلیل شکست سنگین این تیم مقابل پرسپولیس در بازی با سپاهان نیمکت نشین شدند که این تصمیم نتیجه خوبی نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایپا که در هفته‌های اخیر دیدارهای دشواری با تیم‌های بالای جدول داشته، در هفته گذشته مقابل پرسپولیس با وجود عملکرد خوب و تلاش زیادی که بازیکنان این تیم داشتند نتوانستند از شکست مقابل صدرنشین جلوگیری کنند و با نتیجه 3-2 شکست خوردند.

در این دیدار محمد حسن اکبر منادی، روزبه شاه علی‌دوست، پیمان میری و امید دره به جای حامد فلاح‌زاده، عبداله ناصری، رضا علیاری و محمد صادق بارانی وارد ترکیب اصلی شدند که این تغییرات از آنچه که در نتیجه بازی پدید آمد مشخص شد که تغییرات مثبتی نبودند.

در جایی که رضا علیاری طبق گفته دایی در نشست خبری از باشگاه اخراج شده بود و حتی در فهرست 18 نفره نبود جای خالی‌اش در ترکیب اصلی دیده می‌شد و عدم هماهنگی در خط دفاع کار را برای مهاجمان سپاهان راحت کرده بود. علیاری که در دیدار با پرسپولیس عملکرد پرانتقادی داشت در اکثر دیدارهای سایپا در فصل جاری از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار تیمش بوده و به نوعی نارنجی پوشان از نبود او ضربه خوردند.

نفر دیگری که به وضوح نبودش در بازی مشخص بود، حامد فلاح‌زاده بود که در دیدارهای اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب سایپا داشته و اوج کار او در دیدار با استقلال و موقعیت‌هایی که با واکنش‌های فوق‌العاده‌اش از حریف گرفته بود دیده شد و نقش اصلی را در تساوی تیمش مقابل حریف قدرتمند خود ایفا کرد.

فلاح‌زاده اگرچه در بازی با پرسپولیس 3 بار دروازه‌اش باز شد ولی آشفتگی خط دفاعی سایپا در آن بازی بیش از گلر این تیم در گل‌های پرسپولیس نقش داشت. این اشتباه در جایی به اثبات رسید که دایی در اواسط نیمه دوم تصمیم خود را پس گرفت و با میدان دادن به فلاح‌زاده دست به تغییر گلر تیمش زد و منادی را بیرون کشید.

از 5 گل سپاهان در این دیدار 4 گل وارد دروازه منادی شد و فلاح‌زاده از زمانی که وارد زمین شد فقط یک بار از روی نقطه پنالتی مغلوب حریف شده و روی چند موقعیت توانست واکنش‌های خوبی داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز