خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم چند بازیکن به بزرگسالان معرفی کنم

اکبرپور: ما که بیرون بودیم، از بردن سپاهان خوشحال شدیم چه برسد به بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۳۱

علیرضا اکبرپور معتقد است کار کردن با تیم‌های پایه‌ای را دوست داردو با خاطر همین دوباره ریسک این کار سخت را قبول کرده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور به عنوان سرمربی جدید نوجوانان استقلال انتخاب شد. او که پیش از این هم سابقه کار کردن در تیم‌های پایه‌ای را داشته، از اهدافش در آکادمی استقلالی‌ها گفت و اینکه می‌خواهد چند بازیکن مستعد را به بزرگسالان معرفی کند.

 به عنوان سرمربی نوجوانان استقلال انتخاب شدید.

طی صحبت‌هایی که با مسئولان استقلال داشتم و با توجه به اینکه پیش از این نیز تجربه حضور در تیم‌های پایه داشتم، قرار شد فصل آینده سرمربی نوجوانان استقلال باشم. کار کردن با تیم‌های پایه‌ای را دوست دارم و با خاطر همین دوباره ریسک این کار سخت را قبول کردم.

 فکر می‌کنی در تیم‌های پایه‌ای چه چیزی کم است؟

شاید باورتان نشود استعدادهای زیادی را در تیم‌های پایه‌ای داریم که باید آنها را پرورش دهیم تا برای تیم‌های بزرگسال از آنها استفاده شود. آن سال که من در تیم‌های پایه‌ای حضور داشتم، مشکل زمین تمرین بود که فکر می‌کنم امسال با حضور آقای فتحی در رأس مدیریت دیگر چنین مشکلی نداشته باشیم.

 به نظرت چند بازیکن را به بزرگسالان می‌توانید بدهید؟

تمام تلاشم را می‌کنم که سه، چهار بازیکن خوب را به امیدها و بزرگسالان معرفی کنم. کار خیلی سخت است اما تمام تلاش و تمرکزمان این است که بتوانیم امسال نتایج خوبی را کسب کنیم.

 استقلال باید یک بازی سخت را مقابل الهلال عربستان در آسیا برگزار کند.

به نظر من این بازی آنقدر هم سخت نیست زیرا استقلال نشان داد توانایی بردن این تیم را دارد. وقتی در بازی رفت الهلال را با آن همه ستاره شکست دادیم، پس این نتیجه را می‌توانیم در بازی برگشت هم به دست بیاوریم. امیدوارم استقلال الهلال را شکست دهد تا صعودش را به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا مسجل کند.

 در لیگ چطور؟ استقلال می‌تواند قهرمان شود؟

در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست. در ایران هم معمولا چون امتیازها همه به هم نزدیک است و با یک برد و باخت، تیم‌ها در جدول بالا و پایین می‌شوند، پس می‌شود به موفقیت رسید. پرسپولیس بازی‌های سختی دارد و تیم‌های بالای جدول هم همگی با هم بازی مستقیم دارند. پس این بهترین فرصت است که استقلال خودش را در جدول بالا بکشد.

 شادی بعد از برد استقلالی‌ها در اصفهان کلی سر و صدا به پا کرد. چه نظری در این باره دارید؟

استقلال توانسته در اصفهان تیم مطرح و مدعی قهرمانی سپاهان را شکست دهد. به نظرتان نباید آنها خوشحال باشند؟ آن هم در هفته‌هایی که همه تیم‌ها سخت امتیاز از دست می‌دهند. استقلالی‌ها باید هم خوشحالی می‌کردند. ما هم که بیرون تیم بودیم، از این برد خوشحال شدیم، چه برسد به بازیکنان و کادر فنی.

 به عنوان یک بازیکن قدیمی عملکرد مهاجمان را چطور دیدی؟

استقلال مهاجمان خوبی دارد. می‌بینید که در هر بازی آنها یا گلزنی می‌کنند یا پاس گل می‌دهند. شما همین پاتوسی را ببینید که چقدر حرفه‌ای و باهوش است. عملکرد خط حمله نشان می‌دهد که آیا آنها موفق بوده‌اند یا خیر.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز