خبرگزاری کار ایران

کیانی: بازی برابر پرسپولیس حکم فینال را دارد؛ در هفته‌های اخیر 20 موقعیت گل از دست داده‌ایم!

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۶۶

هافبک سپاهان بعد از برد پر گل تیمش برابر سایپا، گفت: به توانایی بازیکنانمان اعتماد دارم و اگر از موقعیت‌ها سود ببریم به نتیجه خوبی می‌رسیم.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی درباره پیروزی بزرگ تیمش برابر سایپا گفت: ما به این برد احتیاج داشتیم و یکدل شدیم. چند بازی توپ هایمان داخل گل نمی رفت و در این بازی از ابتدا تا انتها تمرکز داشتیم. افتخار می‌کنم که کنار چنین بازیکنانی حضور دارم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای باقی‌مانده هم نمایش خوبی برای دستیابی به موفقیت داشته باشیم.

وی درباره دیدار سخت هفته آتی برابر پرسپولیس گفت: بازی فینال است. پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است و حمایت هوادارانش را دارد. ما سپاهان هستیم و با کادرفنی و بازیکنان خوب و ان شاالله هواداران هم کنار ما خواهند بود و امیدوار به کسب نتیجه هستیم. انشاالله فوتبال جذابی به نمایش بگذاریم و شرمنده نشویم.

کاپیتان سپاهان درباره اینکه آیا قادر به کم کردن امتیاز با رقبا برای قهرمانی هستند گفت: انشاالله و به امید خدا. توانایی بچه های ما بالاست. در چند بازی اخیر حداقل 20 موقعیت صد در صد را نزدیم و انشاالله اگر در این بازی از موقعیت سود ببریم می توانیم به نتیجه برسیم.

وی درباره غیبت ایرانپوریان که در این بازی کارت قرمز دریافت کرد گفت: ایرانپوریان بازیکن بزرگ و خوبی است. یکی از بهترین دفاع راست های ایران است. ما تیم بزرگی هستیم و هر کس که جایگزین باشد بهترین نمایش را خواهد داشت. چه کسی بازی کند و چه نکند در بهترین شرایط قرار دارد و در این بازی با شرایط خوبی حاضر خواهیم شد و امیدوارم دست پر از آزادی خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز