خبرگزاری کار ایران

​مسولین فقط زمان انتخابات پیدای‌شان می‌شود

آبشک: دو مالک داریم که مثل کوه پشت تیم هستند / رتبه نساجی تک رقمی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۰۳

هافبک تیم نساجی در مورد شرایط تیمش در این فصل گفت: باتوجه به اینکه سال اول حضورمان در لیگ است عملکرد خوبی داشته‌ایم.

به گزارش ایلنا، محمد آبشک بازیکن گیلانی فوتبال ایران که در نساجی قائمشهر حضور دارد در مورد شرایط این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و هم‌چنین اوضاع تیم‌های گیلانی با خبرنگار ورزشی ایلنا گفتگوی نسبتا مفصلی داشته است. این گفتگو را می‌توانید در زیر بخوانید:

محمد آبشک هافبک تیم نساجی قائمشهر در مورد دیدار هفته آینده این تیم برابر پدیده مشهد، گفت: بازی دشواری است. پدیده تیم خوبی  دارد و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. شرایط تیم ما هم خوب است و چند هفته باخت نداشتیم. به شرایط تیمی خوبی رسیدیم. این دیدار هم برای ما که جلوی تماشاگرانمان بازی می‌کنیم و هم برای تیم پدیده دیدار سختی خواهدبود. امیدوارم در نهایت بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

آبشک در ادامه در مورد مشکلات این تیم در گلزنی و از دست رفتن موقعیت‌های تیمش، گفت: متاسفانه چند هفته است در گلزنی ناکام بوده‌ایم. مهاجمان خوبی داریم. نه اینکه فقط مهاجمان خوبی داشته باشیم بلکه تمام بازیکنان در موقعیت‌های خوبی قرار می‌گیرند اما متاسفانه تمرکز پایین مانع گلزنی تیم ما شده‌است. امیدوارم در بازی بعد این طلسم شکسته شود.

هافبک نساجی در مورد تغییر ساعت بازی این تیم برابر پدیده و اینکه آیا این موضوع مشکل‌ساز نمی‌شود، گفت: تا جایی که من می‌دانم باشگاه با این موضوع مخالفت کرد و موافق تغییر ساعت بازی نبود. اما برای ما بازیکنان فرقی نمی‌کند که چه ساعتی بازی کنیم. بازی قرار بود ساعت 19:00 برگزار شود اما به دلیل پرواز برگشت پدیده به ساعت 17:00 منتقل شده‌است.

آبشک در مورد شرایط مالی تیم و اینکه در روزهای اخیر دریافتی داشته‌اند، گفت: باشگاه ما خوشبختانه مشکلات مالی ندارد. دو مالک داریم که مثل کوه پشت تیم ما هستند. یک سری اختلافات بین دو مالک وجود داشت و بچه‌ها امیدوار بودند این اختلافات حل شود تا شب عید دست خالی به خانه‌هایشان نروند. این مشکلات در تیم‌های بزرگ هم وجود دارد و موضوع خاصی وجود نداشت. مالک‌های باشگاه از جیب خودشان خرج می‌کنند و تا امروز حدود 60 درصد دریافتی داشته‌ایم. مشکل خاصی از این بابت نداشتیم و چند اتفاق کوچک رخ داد که امیدوارم آن‌ها هم برطرف شوند.

آبشک در مورد بازگشت محمد عباس زاده بعد از چند هفته مصدومیت و شرایط خط حمله نساجی با حضور این مهاجم، اظهار داشت: محمد هم بازیکن خیلی خوبی است و زحمات زیادی کشیده‌است. چند هفته بدشانسی آورد و مصدوم بود اما حالا برگشته‌است و امیدوارم به تیم کمک کند. از نظر فوتبالی بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم دوباره گلزنی‌هایش را ادامه دهد. هر چند که مهدی نظری و رحمان جعفری هم زحمت خودشان را کشیده‌اند و بازیکنان خوبی هستند. فرقی نمی‌کند چه کسی در زمین حاضر شود و تیم از همه بازیکنان مهم‌تر است.

هافبک نساجی در مورد شروع لیگ با جواد نکونام و همکاری با مجید جلالی و اینکه به نظر می‌رسد این تیم با دور بودن از منطقه خطر به هدفش در این فصل رسیده‌است، عنوان کرد: درست است که نساجی تیم ریشه‌داری است اما این فصل اولین دوره حضور ما در لیگ برتر است. تیم‌هایی که سال اول به لیگ می‌رسند شرایط سختی دارند و تلاش می‌کنند در لیگ برتر بمانند. اما تیم ما شرایط خوبی دارد و تقریبا ماندن ما درلیگ برتر قطعی است. در مورد آقای نکونام هم باید بگویم ایشان از مربیان خوب لیگ در آینده خواهد بودند. آقای جلالی هم دانش فنی و تجربه بالایی دارند. هر دو مربی که امسال در تیم ما حاضر بودند مربیان بزرگی بودند و کادر خوبی هم داشتند. از جمله آقای مطهری، آقای رحمتی، رجبی، آقا مهدی هاشمی نسب، آقا فرشاد قدیری. همین‌طور کادر فعلی،  آقای مرتضی‌زاده، آقای تراب پور و همه دوستانی که هستند زحمت می‌کشند. فکر می‌کنم این تیم پتانسیل بالایی دارد و سال اول خیلی راحت در لیگ ماند و یقه تیم‌های بزرگ لیگ را گرفتیم. اگر به تیم بیشتر توجه شود و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند در فصل بعد قطعا تیم قلدر تری خواهدبود.

آبشک در مورد اینکه آیا احتمال می‌دهد نساجی در فصل آینده رتبه تک رقمی داشته باشد و به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسد، گفت: همین امسال هم رتبه ما تک رقمی خواهد بود. تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند و پتانسیل بالایی دارد. اگر امسال داوری‌ها متعادل‌تر بود فکر می‌کنم در رده ششم یا هفتم قرار داشتیم. این اتفاق دور از دسترس نیست و بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم. فکر می‌کنم در انتهای فصل می‌توانیم جزو تیم‌های تک رقمی باشیم.

محمد آبشک هم‌چنین در مورد وضعیت تیم‌های گیلانی در فوتبال ایران، اظهار داشت: همیشه بازی‌ تیم‌های گیلانی را دنبال می‌کنم. با جان و دل تیم‌های شهر و استانم را دوست دارم. درست است به ملوان منتقل شدم و تماشاگران رشتی از من دلخور هستند ولی این واقعیت فوتبال است و برای کمک به تیم ملوان به آنجا رفتم. حتی بعد از سقوط این تیم یکسال در ملوان بودم تا به این تیم کمک کنم به لیگ برتر برگردد. واقعا شرایط و موقعیت هر دو تیم گیلانی را دنبال می‌کنم. تیم داماش در لیگ دو فوتبال خیلی خوبی را بازی می‌کند و امیدوارم در پلی‌آف بتواند به لیگ یک صعود کند. جایگاه داماش در لیگ دو نیست.  ملوان هم تیم ریشه داری است و مردم این شهر با تیم‌شان زندگی می‌کنند. جایگاه ملوان در لیگ یک نیست و امیدوارم به لیگ برتر برسد. برای سپیدرود هم از ته دلم آرزو دارم در لیگ برتر بماند چون شهر رشت مردم عاشقی دارد و تیم ریشه‌داری است. خیلی‌ها با این تیم خون دل خوردند. امیدوارم سپیدرود در لیگ برتر بماند، ملوان و داماش هم بالا بیایند. استان گیلان و حتی مازندران این شایستگی را دارند که تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشند.

امیدوارم مسولان از تیم حمایت کنند. این تیم نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد و انتظار ما این است در این روزها مسولان در کنار تیم‌های استان گیلان باشند. 

آبشک هم‌چنین در مورد شرایط نابسامان باشگاه ملوان و اینکه افرادی خارج از استان گیلان مثل زنوزی به این تیم کمک داشتند، گفت: واقعا در استان گیلان شرایط خیلی بد است. سپیدرود در لیگ برتر است اما اصلا از این تیم حمایت نمی‌شود. پس فردا که این تیم سقوط کرد هیچ کس به آن نگاه هم نمی‌کند. انزلی اینقدر سرمایه دارد که می‌تواند خرج تیمش را به راحتی تامین کند. برای رشت هم چنین شرایطی وجود دارد. به هر حال شهر رشت شرایط خوبی دارد و می‌تواند هر دو تیم سپیدرود و داماش را حمایت کند. سپیدرود تیم لیگ برتری است و مسولان باید حمایت کنند که سهمیه استان حفظ شود و این تیم سقوط نکند. مردم خون دل خوردند تا این تیم به لیگ برسد و حیف است سقوط کند. ملوان سقوط کرده و هیچ کس به این تیم نگاه هم نمی‌کند. از داماش هم حمایت نشد و این تیم به لیگ دو سقوط کرد. تیم نساجی بعد از این همه سال به لیگ برتر رسیده و آدم واقعا کیف می‌کند که در هر بازی استادیوم پر می‌شود و مردم حمایت می‌کنند. نساجی دو مالک دلسوز هم دارد که از جیب خودشان خرج می‌کنند. امیدوارم تیم‌های شهرم هم صعود کنند و همه بازی‌هایشان را دنبال می‌کنم. آقای احمدزاده در ملوان خیلی خوب نتیجه گرفته‌اند. آقای فراهانی در داماش عملکرد خوبی داشتند. سپیدرود هم با برد برابر تراکتور اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و امیدوارم بتواند پارس جنوبی را هم شکست دهد.

محمد آبشک هم‌چنین در مورد خداحافظی پژمان نوری از فوتبال که هم‌بازی او هم بوده‌است، گفت: پژمان از دوست‌های خیلی خوب من است و انسان بزرگی است. از او چیزهای زیادی یاد گرفتم و به معنای واقعی یک رهبر در زمین است. هم پژمان، هم مازیار و هم جلال خون دل خوردند و پشت ملوان ماندند. از پژمان چیزهای زیادی یاد گرفتم و چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ اخلاقی الگوی بسیار خوبی است.

فوتبالیست بزرگی بود و پای تیمش هم ماند اما شانس با او یار نبود.  امیدوارم در عرصه مربیگری موفق باشد چون پتانسیل آن را هم دارد.

آبشک در پایان در مورد برنامه‌اش برای فصل بعد، عنوان کرد: هنوز زود است بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم. 5 هفته تا پایان فصل باقی مانده و امیدوارم در این  5 بازی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و فصل را خوب تمام کنیم. امیدوارم در پایان فصل موفق شویم دل هوادارانمان را شاد کنیم چون هیچ دلخوشی به جز فوتبال ندارند. مردم مازندران را هم مثل همشهریان خودم می‌دانم چون تمام زندگی و دلخوشی آن‌ها این تیم است. وقتی در زمین هم حاضر می‌شوم با تمام دل و جان بازی کنم تا مردم را خوشحال کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز