خبرگزاری کار ایران

گزارش پایگاه الفرات عراق در مورد بشار رسن؛

رسن به احتمال 200 درصد در پرسپولیس می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۵۶

یک پایگاه خبری در عراق به نقل از منابع نزدیک به بشار رسن از ماندن این بازیکن در پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، یکی از خبرهایی که در روزهای اخیر باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد جدایی بشار رسن از این تیم در پایان فصل بود. بشار که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده در این فصل در لباس این تیم درخشان ظاهر شده تا تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او باشند. الریان قطر جدی‌ترین مشتری هافبک عراقی پرسپولیس است. 

بر خلاف شایعات منتشر شده پایگاه خبری الفرات عراق در گزارشی ضمن اشاره به منتفی بودن انتقال بشار رسن به لیگ ستارگان قطر از علاقه این بازیکن به ماندن در پرسپولیس و راضی بودن بشار رسن از شرایطش در تیم تهرانی خبر داد. 

سایت عراقی در این گزارش با اشاره به اینکه بشار رسن به تازگی قراردادش را به مدت دو فصل با پرسپولیس تمدید کرده‌است عنوان داشت هافبک تیم ملی عراق قصد جدایی ندارد و تا پایان مدت قراردادش در پرسپولیس می‌ماند.  

الفرات همچنین به نقل از منبع آگاه نزدیک به بشار رسن عنوان کرد: پیشنهادات زیادی دریافت شده است، اما خود بشار دوست دارد در پرسپولیس بماند و با ثبات فنی به کارش ادامه دهد. براین اساس باید تأکید کرد که انتقال بشار به لیگ قطر امکان‌پذیر نخواهد بود و احتمال باقی ماندن او در پرسپولیس 200 درصد است!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز