خبرگزاری کار ایران

ناکامی زوج موفق ذوب آهن مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۵۵

دو مهاجم گلزن ذوبی‌ها با وجود تلاش زیاد موفق به باز کردن دروازه بیرانوند نشدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن روز گذشته در دیدار مقابل پرسپولیس با وجود تلاش زیادی که برای کسب 3 امتیاز خانگی داشت موفق نشد حریف خود را شکست دهد و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا به عنوان دو مهاجم ذوبی‌ها در این بازی تلاش زیادی برای گل زدن به پرسپولیس به خرج دادند و موقعیت‌های خطرناک زیادی هم خلق کردند که با درخشش بیرانوند به نتیجه نرسید.

اوساگوانا که پیش از بازی وعده گلزنی و پیروزی تیمش را داده بود بارها با سر و پا ضرباتی روانه دروازه پرسپولیس کرد که هر کدام برگشت داده شد و مطهری هم که بارها عنوان کرده تیم محبوبش استقلال است با وجود اینکه یک خط عقب تر آمده بود و نقش وینگر را ایفا می‌کرد در طول بازی انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه سرخپوشان داشت ولی او هم موفق به انجام این کار نشد.

در صورتی که پرسپولیس نتیجه بازی با ذوب آهن را واگذار می‌کرد شرایط این تیم کمی سخت می‌شد ولی همین یک امتیازی که از اصفهان به خانه بردند ممکن است در پایان فصل و در معادلات قهرمانی به کمک آنها بیاید و ارزشش را در پایان فصل نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز