خبرگزاری کار ایران

منتظری: فرشید باقری ستاره ما است/ وقتی تیم خوب می‌شود بازیکنان‌مان را از دست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۸۸

مدافع استقلال در مورد شرایط و مشکلات تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،  پژمان منتظری در خصوص بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی، گفت: ماشین‌سازی تیم خوبی بود و با برنامه مقابل ما بازی کرد. آنها به دنبال دفاع و استفاده از ضدحمله بودند و فوتبال خوبی هم انجام دادند اما ما هم توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. 

وی در خصوص وضعیت مالی استقلالی‌ها و اینکه پرسپولیسی‌ها هم گله‌مند هستند، افزود: اوضاع مالی ما بهتر از پرسپولیسی‌ها نیست، مشکلاتی وجود دارد و مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا این مشکلات را حل کنند اما در کل موفقیت استقلال برای ما مهم است.

بازیکن باسابقه استقلال در خصوص اینکه آیا اختلاف استقلال با صدر جدول امکان پذیر است یا نه، گفت: ما اشتباهاتی داشتیم اما بازی به بازی پیش می‌رویم. الان هم به بازی به الهلال فکر می‌کنیم و بعد از آن به بازی‌های لیگ فکر خواهیم کرد.

منتظری درباره وضعیت استقلال هم گفت: فرشید باقری ستاره ما است و در این فصل کمک‌های زیادی به ما کرده اما اشتباهاتی داشت و خودش هم قبول دارد که اشتباه کرده است. اما او دلش با تیم است و من با آقای فتحی حرف می‌زنم تا فرشید به استقلال برگردد چرا که به او نیاز داریم همان طور که به قائدی نیاز داریم. او اشتباهاتی داشت اما به اشتباهاتش پی برد و همه به او کمک کردند تا مشکلش حل شود. او استعداد کم‌نظیری در فوتبال ما است و من با او حرف زدم. او 4 جلسه خوب تمرین کرد و دیدید که در 15 دقیقه بهترین بازیکن زمین بود. ما جوان‌های خوبی در تیم مثل محسن کریمی، آذری و صیادمنش داریم و باید مراقب آنها باشیم. من از آقای خطیر خواهش می‌کنم به این مسأله ورود کند چرا که این بازیکنان آدم‌های زیادی اطرافشان است.

وی تصریح کرد: شاید این بچه‌ها از حرف‌های من ناراحت شوند اما قائدی نباید تنها زندگی کند و باید خانواده‌اش کنار او باشد هر چند که خانواده‌اش الان با او هستند. باشگاه باید برای این بازیکنان هتل بگیرد و باید خانواده بازیکنان کنارشان باشد. چرا باید صیادمنش تنها زندگی کند؟ چرا که در این صورت استقلال ضرر می‌کند. متأسفانه فضا به گونه‌ای است که به این بچه‌ها زیاد توجه می‌شود من از آنها توقعی ندارم چرا که 20 سال سن دارند. ما قائدی را یک سال از دست دادیم، یکی گفت او نیمار است، دیگری گفت او مسی است اما او باید خودش باشد و دیدید که امروز چه فوتبالی بازی کرد. امیدوارم باشگاه کمک کند و استعدادهایمان را نگه داریم.

منتظری در خصوص روند استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه در این چند سال تیم‌های خوبمان را از دست دادیم چرا که وقتی تیم خوب می‌شود بازیکنان‌مان را از دست می‌دهیم. ما دربی را باختیم و این در حالی است که می‌توانستیم برنده شویم. ما خوب بازی کردیم اما طبیعی است که هواداران ناراحت باشند و همین موضوع روی ما بعد از بازی فشار آورد. ما می‌خواستیم بازی با سایپا را از دست ندهیم اما این اتفاق رخ نداد. ما حتی به تراکتورسازی باختیم در روزی که بد نبودیم اما هواداران باشگاه را دوست دارند و قدردان بازیکنان هستند. ما روند خوبی داریم و اتفاق خاصی هنوز نیفتاده است. ما در جام حذفی حذف شدیم اما در لیگ بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم در آخر موفق باشیم. در آسیا هم سوم هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا در پایان بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و به هواداران پاداش بدهیم. 

وی درباره پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی هم گفت: الان درباره استقلال حرف می‌زنم و اجازه بدهید در خصوص تیم ملی بعداً صحبت کنم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز