خبرگزاری کار ایران

یک دقیقه سکوت به دلیل فوت لیدر نفت مسجد سلیمان در بازی مقابل استقلال خوزستان

کریمی:‌ تکلیف من حضور در نفت مسجد سلیمان بود / طرفداران ما زبانزد هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۰۲

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: حیف است که تیم در این شرایط صدمه بخورد و من از مسئولان می‌خواهم که همگی کمک کنند تا این تیم در لیگ برتر حفظ شود. به من تکلیف شد که به این تیم بیایم و با اعضای هیأت مدیره در همین رابطه صحبت کردم و خوشبختانه همه آنها پای کار هستند.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: قبل از هر چیز به خانواده های داغدیده در سیل اخیر تسلیت می گویم. امیدوارم با هماهنگی مسئولان و کمک های مردمی هر چه زودتر این مشکلات حل شود. ما هم در غم این عزیزان شریک بوده و در خدمت این مردم هستیم. با همه وجود تلاش می کنیم تا نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. از این شهر فوتبالیست های بسیار خوبی به فوتبال ایران معرفی شدند.

وی ادامه داد: من از بازیکنان نفت مسجدسلیمان شناخت دارم برخی از آنها شاگرد خود من بودند حیف است که تیم در این شرایط صدمه بخورد و من از مسئولان می‌خواهم که همگی کمک کنند تا این تیم در لیگ برتر حفظ شود. به من تکلیف شد که به این تیم بیایم و با اعضای هیأت مدیره در همین رابطه صحبت کردم و خوشبختانه همه آنها پای کار هستند. همچنین نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با همه مشغله‌هایی که دارد چند بار با من صحبت کرد و دلگرمی داد. با وجودی که مشکلاتی داشتم اما آنها را دسته‌بندی کردم و حالا اینجا هستم و امیدوارم با حمایت مردم و تماشاگران و همدلی اعضای هیأت مدیره و بازیکنان در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

کریمی در خصوص شناختش از نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: من در ماشین‌سازی که بودم نسبتاً به همه تیم‌ها شناخت دارم همچنین خیلی از شاگردانم مثل میداودی، شریفات، شادکام و ... بازیکنان خود من بودند. من روی سایر بازیکنان هم شناخت نسبی دارم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا نفت در لیگ برتر می‌ماند یا نه، افزود: همه تلاشم را می‌کنم تا در لیگ برتر بمانیم و خوشبختانه همدلی خوبی هم در تیم وجود دارد اما فکر می‌کنم بعد از 10 جلسه تمرین بتوانیم از این وضعیت خارج شویم. باید از این تیم حمایت همه‌جانبه شود و بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم تا شرایط ما در جدول بهتر شود.

کریمی درباره وضعیت تیمش و یا اینکه مصدوم یا محروم دارد گفت: هم مصدوم و هم محروم داریم و این طبیعی است چرا که در هفته بیست و ششم همه تیم‌ها این مشکلات را دارند اما جایگزین‌هایی داریم و نگران نیستیم. امیدوارم با اضافه شدن مصدومان و محرومان قدرت ما دو چندان شود و در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره درگذشت یکی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان افزود: من حامد لطفی را می‌شناختم و به خانواده او تسلیت می‌گویم امیدوارم با برد در بازی فردا این برد را به روح لیدر خودمان هدیه کنیم. همچنین با هماهنگی‌هایی که با هواداران انجام دادیم قرار است فردا یک دقیقه قبل از بازی سکوت انجام شود از همین طریق به خانواده او تسلیت می‌گویم و ما را در غم خودشان شریک بدانند.

وی درباره هواداران نفت مسجدسلیمان و حمایت‌های آنها هم افزود: من همیشه گفته‌ام که طرفداران نفت مسجدسلیمان مثل سایر طرفداران تیم‌های دیگر از تیم خودشان حمایت می‌کنند و همیشه زبانزد هستند من از آنها می‌خواهم که فردا هم بدون حاشیه و در کمال احترام به تیم رقیب فقط تیم خودمان را تشویق کنند و به بازیکنان انگیزه بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز