خبرگزاری کار ایران

دافه، یک خرید خارجی شکست خورده برای نساجی

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۲۰۰

هافبک سنگالی نساجی با عملکرد ضعیف خودش یکی از گزینه‌های خروج این باشگاه در پایان فصل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از خریدهای نساجی در نقل و انتقالات نیم فصل اقدام به خرید یک هافبک سنگالی کرد که سابقه حضور در پیکان را هم داشته است.

دافه با نظر جلالی جذب نساجی شد و قرار بود گره‌گشای مشکلات خط حمله این تیم باشد ولی عملکرد او تا اینجای کار بسیار ضعیف بوده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

او تا کنون در 10 دیدار برای نساجی‌ به میدان رفته و عملکردش یکی از یکی ضعیف‌تر بوده و نمراتی که در سایت‌های آنالیز گرفته این موضوع را نشان می‌دهد.

پاس‌های اشتباه، بازی ایستا، مشکلات بدنی مشهود و عدم تمرکز در زمین بازی از دافه یک بازیکن ضعیف و یک خرید شکست خورده برای نساجی ساخته است و از الان صحبت‌هایی شنیده می‌شود که یکی از اولین نفرات خروجی تیم مازنی در پایان فصل خواهد بود.

با توجه به حساسیت بالای فدراسیون فوتبال در بستن قرارداد بازیکنان خارجی که حتی جذب بازیکنان کارآمدی مثل کی‌روش استنلی و آیاندا پاتوسی که بهترین خارجی‌های این فصل لیگ برتر هستند مشخص نیست بازیکن بی کیفیتی مثل دافه چطور جذب شده و مجوز بازی گرفتند.

دافه در فصلی که بازیکن پیکان بود هم عملکرد قابل تعریفی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز