خبرگزاری کار ایران

منصوریان گربه سیاه پرسپولیس؛

برانکو و پرسپولیس به دنبال طلسم شکنی

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۷۲

پرسپولیس امروز یکی از سخت‌ترین دیدارهای خود تا پایان فصل را در پیش دارد؛ دیداری که سه امتیاز آن می‌تواند کلید قهرمانی سرخ‌ها باشد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میهمان شاگردان علیرضا منصوریان خواهد بود. شاگردان برانکو که با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول قرار دارند امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود در لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. 

یکی از دغدغه‌های پرسپولیس در بازی امروز می‌تواند حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت ذوب‌آهن باشد. منصوریان یکی از مربیانی است که همیشه عملکرد خوبی برابر پرسپولیس داشته تا به نوعی بتوان او را گربه سیاه پرسپولیس دانست. 

بدون شکست برابر پرسپولیس در فصل‌های اخیر 

منصوریان در 4 فصل اخیر 7 بار برابر پرسپولیس قرار گرفته که عملکرد بسیار خوبی از خود به ثبت رسانده‌است. علیرضا منصوریان در فصل چهاردهم لیگ برتر در نفت تهران حضور داشت که اتفاقا عملکرد خوبی هم در این تیم داشت و در نهایت در رتبه سوم جدول لیگ برتر هم قرار گرفت. منصوریان در این فصل در دو بازی که برابر پرسپولیس انجام داد یک برد و یک مساوی را کسب کرد. 

فصل پانزدهم را به نوعی می‌توان تلخ‌ترین خاطره پرسپولیسی‌ها از علیرضا منصوریان دانست. جایی که قرمزها در آستانه رسیدن به قهرمانی بودند، علیرضا منصوریان در ورزشگاه آزادی تیم برانکو را شکست داد تا مانع رسیدن آن‌ها به قهرمانی لیگ برتر شود. بازی رفت دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود. 

در شرایطی که با منصوریان با شکست دادن پرسپولیس و جلوگیری از قهرمانی شاگردان برانکو بین هواداران استقلال حسابی محبوب شده‌بود به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. علیرضا منصوریان در فصل شانزدهم دو بار برابر پرسپولیس قرار گرفت که این بار هم مشابه فصل‌های قبل یک برد و یک مساوی کسب کرد. 

برانکو و تلاش برای طلسم شکنی

شاید بتوان علیرضا منصوریان را یکی از معدود مربیانی دانست که برابر پرسپولیس برانکو شکست نخورده‌است. برانکو بعد از ورود به پرسپولیس این تیم را به یک مدعی تبدیل کرد و برابر بسیاری از مربیان موفق بوده اما همیشه در بازی‌هایی که با تیم‌های منصوریان داشته به مشکل خورده‌است. 

برانکو تاکنون 4 بار برابر سرمربی سابق استقلال قرار گرفته که در این  بازی‌ها  2 باخت و 2 مساوی به دست آورده‌است. سرمربی پرسپولیس اگر می‌خواهد در قهرمانی هت‌تریک کند باید بالاخره این طلسم را بشکند و ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز