خبرگزاری کار ایران

بررسی معادلات لیگ آزادگان در دو هفته پایانی؛

کدام تیم‌ها لیگ برتری می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۱۷

با پایان هفته سی و دوم لیگ آزادگان فقط سه تیم گل گهر سیرجان، شاهین شهرداری بوشهر و گل ریحان البرز شانس صعود به لیگ برتر دارند که دو تیم از آن‌ها به لیگ برتر صعود می‌کنند.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده سه تیم مدعی برای قرار گرفتن در جمع دو تیم نهایی صعود کننده رقابت دارند. در این گزارش قصد داریم شانس هر تیم برای صعود به لیگ برتر را بررسی کنیم.

گل گهر سیرجان

شاگردان وینگو بگوویچ که چند سالی است در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر هستند در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل با 52 امتیاز در صدر جدول لیگ آزادگان قرار دارند و بیشتر از همیشه به صعود نزدیک هستند.

گل گهر در دو هفته پایانی ابتدا در خانه میزبان تیم انتهای جدولی شهرداری ماهشهر است و در هفته آخر در یک بازی سخت میهمان تیم مدعی گل ریحان البرز است. این تیم اگر موفق به گرفتن 3 امتیاز از این دو بازی شود بدون توجه به نتایج دو تیم دیگر راهی لیگ برتر خواهد شد و باتوجه به اینکه هفته بعد در خانه به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود می‌تواند یک هفته قبل از پایان فصل صعودش به لیگ برتر را قطعی کند.

شاهین شهرداری بوشهر

عبدالله ویسی بعد از ورودش به بوشهر شاهین شهرداری را کم کم به بالای جدول رساند تا این تیم در فاصله دو هفته مانده به پایان با 51 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشته باشد. این تیم هفته آینده در یک بازی سخت باید به مصاف سرخپوشان پاکدشت برود که با شکست این هفته برابر گل ریحان شانس خود برای صعود به لیگ برتر را از دست داد.

باتوجه به بازی مستقیم دو تیم گل ریحان و گل گهر، بوشهری‎‌ها اگر در دیدار هفته بعد خود موفق به پیروزی شوند احتمالا صعود خود به لیگ برتر را قطعی می‌کنند تا استان بوشهر صاحب دومین نماینده‌اش در لیگ برتر شود.

گل ریحان البرز

مجتبی حسینی که چند سالی است وارد چرخه مربیگری فوتبال ایران شده‌است مثل همیشه عملکرد موفقی از خود نشان داده و این بار تیم گل ریحان را در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داده‌است. این تیم با 48 امتیاز و یک بازی کمتر از شاهین بوشهر در رتبه سوم جدول قرار دارد و اگر بتواند در دو دیدار خود برنده شود شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.

در بین تیم‌های مدعی تیم کرجی شاید سخت‌ترین برنامه بازی‌ها را داشته باشد. آن‌ها ابتدا در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می‌روند. باتوجه به اینکه شهرداری تبریز برای فرار از سقوط می‌جنگد مطمئنا شاگردان مجتبی حسینی کار سختی در پیش خواهند داشت. بازی آخر این تیم برابر گل گهر هم حکم فینال لیگ دسته یک را خواهد داشت. دیداری که برنده آن می‌تواند رویای صعود به لیگ برتر را تبدیل به واقعیت کند.

البته روی کاغذ آلومینیوم اراک هم هنوز شامس اندکی برای صعود دارد ولی باتوجه به تفاضل گل پایین این تیم و البته آماده بودن سایر مدعیان به نظر می‌رسد این تیم نتواند به لیگ برتر صعود کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز