خبرگزاری کار ایران

بارسلونا در نیوکمپ؛ قلعه نفوذناپذیر برای منچستر؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۹۸۳

بارسلونا برای عبور از مانعی که در سال‌های اخیر کمی برایش بلند و سخت شده، یعنی رفتن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرصتی طلایی دارد.

به گزارش ایلنا،  کاتالان‌ها امشب در حالی در نوکمپ میزبان منچستریونایتد هستند که در بازی رفت با یک گل به پیروزی رسیده‌اند. خبر خوب برای بارسا اینکه در بازی برگشت میزبان هستند آن هم در جایی که در سال‌های اخیر نقطه امنی برای تیم بوده. بارسلونا 30 بازی متوالی در خانه در رقابت‌های اروپایی شکست نخورده -از این تعداد بازی 27 برد داشته- و این یعنی غول انگلیسی وظیفه بی‌نهایت دشواری در پیش دارد. البته از طرف دیگر، منچستریونایتد در این فصل توانسته باخت خانگی مقابل پاری‌سن‌ژرمن را جبران کند اما بارسلونا شش سال است که در نوکمپ شکست نخورده و آخرین تیمی که در این رقابت‌ها موفق به شکست بارسا شده، بایرن‌مونیخ در سال 2013 بوده.

از آن شب به بعد نوکمپ برای بارسلونا تبدیل به قلعه‌ای تسخیرناپذیر شده هرچند فقط یک‌بار کمک‌شان کرده که لیگ قهرمانان را فتح کنند.

در این 30 بازی بارسلونا 93 گل زده و در دفاع هم عملکرد خوبی داشته و تنها 15بار دروازه این تیم باز شده است.

همه چیز به نفع تیم ارنستو والورده است. یکی از راه‌های گرفتن نتیجه لازم حفظ توپ است؛ کاری که بارسلونا به‌خوبی انجام می‌دهد و میانگین مالکیت توپش در خانه 64درصد است.

لیونل مسی نقشی کلیدی در این رکورد و در 26 بازی حضور داشته که با 31 گل و 11 پاس گل همراه بوده. او که هفته قبل نتوانست در اولدترافورد گل بزند حالا مصمم است در نوکمپ رکوردش را بهبود ببخشد.

منبع منبع: مارکا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز