خبرگزاری کار ایران

مهاجری: ماشین‌سازی روز سختی را برای استقلال رقم خواهد زد/ غیرت در تیم ما حرف اول را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۸۳۱

سرمربی ماشین سازی به تیمش در دیدار برابر استقلال امیدوار است.

به گزارش ایلنا،‌ رضا مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی تبریز درباره تقابل تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ‌برتر اظهار کرد: بعد از بازی برابر نساجی که بازیکنان ما در آن بازی، عملکرد خوبی داشتند، تمرینات خوبی را سپری کردیم. بازی برابر استقلال و پرسپولیس انگیزه‌های خاص خودش را دارد. تمرینات ما بر اساس نقاط قوت و ضعف استقلال طرح‌ریزی شده بود که به امید خدا اگر بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند و داور هم عدالت را رعایت کنند، فکر می‌کنم بازیکنان ماشین‌سازی روز سختی را برابر استقلال رقم خواهند زد. باشگاه هم حمایت کرده است. امیدوارم بتوانیم امتیاز لازم را از این بازی به دست بیاوریم.

او ادامه داد: برای این بازی محروم و مصدوم نداریم. یکسری مصدومیت جزئی وجود دارد اما بازدارنده برای بازیکنان نیست. استقلال هم در رقابت‌های اخیر خود نتایج خوبی گرفته اما برای هم غیرت حرف اول را برای بازیکنان ما می‌زند و امیدوارم در این بازی موفق عمل کنیم.

مهاجری درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت‌: برنامه‌ریزی سازمان لیگ مثل این می‌ماند که شما مسیری را با سرعت ۱۵۰ تا می‌روید و بعد یک مانع پیش‌رویتان قرار می‌گیرد و باید سریع واکنش نشان دهید. مثلاً بازی ما برابر نفت مسجد سلیمان تاریخش تغییر می‌کند. بازی برابر سایپا زمان و تاریخش تغییر می‌کند. این مسائل زیبنده سازمان لیگ نیست و شکل خوبی برای فوتبال ما ندارد و امیدوارم سازمان لیگ در این چند بازی مدیریت خودش را انجام دهد تا اتفاقی خاصی پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز