خبرگزاری کار ایران

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مسی به دنبال انتقام از اسمالینگ؛ پسران کرایوف میهمان بانوی پیر

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۹۸

بازی‌های برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، دو دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23:30 برگزار خواهد شد و تکلیف دو تیم صعود کننده به دور نیمه نهایی مشخص می‌شود.

بارسلونا - منچستریونایتد

بارسلونا که بیش از هر زمان دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک است و فرصت قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را هم پیش روی خود می‌بینید تصمیم دارد پس از سه سال به مرحله نیمه نهایی این مسابقات پا بگذارد. آبی اناری پوشان بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر پشت سر گذاشته‌اند و نیمی از راه صعود را پشت سر گذاشته‌اند اما هرگز حریف آسانی پیش رو ندارند.

شیاطین سرخ که در ورزشگاه نیوکمپ امشب حاضر به نمایش داشته‌های خود خواهند شد، با معجزه در پارک د پرنس پاری سن ژرمن را حذف کردند و جواز صعود را کسب کرده بودند. بازیکنان منچستر علاوه بر اینک در مقایسه با حریف امشب شانسی برای قهرمانی ندارند و همچنین در جام حذفی هم مقابل ولورهمپتون شکست خورده‌اند، برای کسب سهمیه فصل بعدی لیگ قهرمانان رقابت سختی را در بین مدعیان جزیره پیش رو خود می‌بینند. اوله گونار سولسشیر که به کامبک و تعویض طلایی فرگوسن معروف است تصمیم دارد امشب یک طلسم بزرگ را برای تیم انگلیسی پایان بدهد. منچستریونایتد که طی سال‌های اخیر چند سرمربی روی کار آورده و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است از سال 2011 نتوانسته به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

نکته قابل توجه این مسابقه رویارویی دوباره لیونل مسی و کریس اسمالینگ است. اسمالینگ گفته بود که می‌داند چطور مسی را مهار کند و در اولین تقابل این دو در زمین مسابقه مدافع منچستریونایتد خطای سنگینی را روی کاپیتان حریف انجام داد. حالا اسمالینگ و یارانش در استادیومی پا می‌گذارند که نابغه آرژانتینی در آن یقه بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا را گرفته‌اند.

از بارسلونا در این مسابقه رافینیا و فرمائلن غایب هستند و منچستریونایتد که در هفته جاری با ترکیب اصلی به میدان رفته و استراحت کمتری به مهره‌های تاثیر گذارش داده بدون حضور آندر هررا و آنتونیو والنسیا و لوک شاو پا به بازی حساس می‌گذارد.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه سایت معتبر هو اسکورد را مشاهده می‌کنید:

مسی به دنبال انتقام از اسمالینگ؛ پسران کرایوف میهمان بانوی پیر

یوونتوس - آژاکس

نماینده هلند که به پسران کرایوف معروف شده‌اند بدون شک شگفتی این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هستند؛ آنها به رئال مادرید که سه دوره متوالی به عنوان قهرمانی اروپا رسیده رحم نکردند و موفق به کنار گذاشتن آنها شدند تا به یک چهارم نهایی برسند. بازی رفت دو تیم در خانه آژاکس با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است و دو تیم شانس مساوی برای صعود به دور بعدی دارند.

یوونتوس که فصل گذشته توسط یاران کریستیانو رونالدو از لیگ قهرمانان کنار رفته بود در تابستان این ستاره پرتغالی را به خدمت گرفته تا پس از سال‌های قهرمانی در سری آ و حکمرانی در ایتالیا بالاخره در اروپا هم به جام ارزشمندی دست پیدا کنند. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری امشب در ورزشگاه خانگی خود امید زیادی به درخشش رونالدو خواهند داشت و منتظر هستند که تیم جوان و باآتیه هلندی را کنار بگذارند.

از یوونتوس پرین، کاسرس، کیه لینی، مانژوکیچ و کوادرادو غایب هستند و تاگلیافیکو و ایتینگ هم به طور قطعی برای آژاکس بازی نمی‌کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم برای این مسابقه را مشاهده می‌کنید:

مسی به دنبال انتقام از اسمالینگ؛ پسران کرایوف میهمان بانوی پیر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز