خبرگزاری کار ایران

تصمیم مدیریتی در باشگاه پرسپولیس

فروش بشار رسن برای برای تسویه با برانکو و بزرگترین چالش سرخ‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۰۰

سرخپوشان این روزها درگیر دو ماجرای جدی هستند، مطالبات مالی برانکو و پیشنهاد بشار رسن از قطر.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس با وجود اینکه در فاصله 5 هفته مانده به به پایان لیگ برتر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول است و از حاشیه امنیت نسبی در مسیر قهرمانی برخوردار است ولی این باشگاه درگیر مشکلات داخلی زیادی است که عدم پرداخت مطالبات مالی برانکو و اعضای کادرفنی یکی از این موارد است که هر چه جلوتر می‌رویم این موضوع داغ‌تر و حساس‌تر می‌شود تا جایی که سرمربی پرسپولیس هم اگرچه به شکل مستقیم نسبت به این موضوع گلایه‌های خود را مطرح نکرده ولی مثل سابق هم سیاست سکوت را در پیشت نگرفته و بعضاً در مصاحبه‌هایش اشارات غیر مستقیمی به این مشکل داشته و چه بسا به زودی تحمل او تمام شده و به صورت مستقیم به این موضوع اعتراض کند.

تحریم‌های بانکی یک مشکل جدی برای خارجی‌های شاغل در ایران است و مشکل مشابه برانکو را در مورد کی‌روش، کرانچار و چند بازیکن خارجی لیگ برتر هم می‌بینیم که البته در مورد سرمربی پرسپولیس به خاطر 8 ماه عدم دریافت حتی یک دلار از قراردادش حادتر و جدی‌تر است.

موضوع دیگری که پرسپولیس این روزها درگیر آن است، پیشنهاد جدی از لیگ قطر برای بشار رسن است. هافبک عراقی که شرایط سنی خوبی دارد به واسطه عملکرد خوب در ترکیب تیمش در رقابت‌های لیگ و بازی‌های آسیایی چند پیشنهاد از کشورهای حاشیه خلیج فارس دریافت کرده که جدی‌ترین آن مربوط به الدحیل قطر است و در صورت پذیرش آن از سوی پرسپولیس مبلغ خوبی به این باشگاه خواهد رسید.

قرارداد بشار رسن چندی پیش به مدت 2 فصل دیگر تمدید شده بود و هافبک عراقی تا پایان لیگ بیستم به پرسپولیس تعهد دارد و برای بند فسخ او مبلغ یک میلیون دلاری در نظر گرفته شده که بعید است با مخالفت مشتریان او مواجه شود. در صورتی که این پول به پرسپولیس برسد بار سنگینی از لحاظ شرایط مالی از روی دوش این تیم برداشته می‌شود.

با توجه به ترافیکی که در خط هافبک سرخپوشان وجود دارد موافقت باشگاه با فروش رسن متحمل است و چه بسا باشگاه در نظر داشته باشد از محل فروش رسن، مطالبات برانکو و کادرفنی را پرداخت کند و در این صورت مشکلی هم بابت مبادلات بانکی وجود نخواهد داشت و می‌شود با هماهنگی با باشگاه طرف مقابل توافق شود تا بخشی از این پول مستقیماً به حساب برانکو ریخته شود.

باید دید این انتقال که یک تیر و دونشان است در پرسپولیس انجام خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز