خبرگزاری کار ایران

مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با ایلنا:

باید آرامش داخل استقلال بیشتر شود / انتظار داریم بازیکنان مثل بازی مقابل سپاهان نترس و شجاع بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۹۷

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید بازیکنان استقلال تهران در حال حاضر فشار مسابقات در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را تحمل می‌کنند و تمرکز بالا و آرامش در حال حاضر مهم‌ترین فاکتور برای موفقیت آنهاست.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری تیم استقلال تهران در بازی حساس مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: تلاش هر دو تیم برای پیروز شدن زیاد بود؛ نیمه اول هر دو تیم احتیاط بیشتری داشتند و سعی می کردند از اشتباهات حریف استفاده کنند تا برنده باشند.

او ادامه داد: بازی خیلی خوب و فیزیکی از هر دو تیم دیدیم و بازی سرعت خوبی هم داشت اما احتیاط بر بازی حاکم بود. در نیمه دوم هر دو تیم توان خود را برای برد گذاشتند و بازی جذاب شد. از نظر تاکتیکی و سرعتی بازی بسیار خوب بود و هر دو تیم نیز موقعیت های خوبی داشتند و می توانستند برنده باشند.

پیشکسوت استقلال درباره تعویض‌های شفر در این مسابقه گفت: هر چه به پایان نزدیک شدیم، شرایط استقلال بهتر شد. تعویض‌های شفر خیلی در روند تیم تاثیر داشت. انتظاری که از شفر داشتیم با توجه به مهره های تیم و پتانسیل تیم این است که همیشه مثل این بازی عمل کند و نترس و شجاع به میدان برود و هدف تیم کسب برد باشد.

او افزود: استراتژی شفر در این دیدار تاثیر گذار و تعیین کننده بود. من در گذشته نسبت به برخی تعویض‌ها انتقاد داشتم اما این دیدار شفر به خوبی از داشته‌های خود استفاده کرد. شفر تعویض‌های شجاعانه و به موقعی انجام داد و با هر تعویض شرایط تیم بهتر شد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. استقلال بازیکنانی دارد که بتوانند این انتظارات را برآورده کند. هر چه از زمان بازی گذشت و با تکیه به تعویض‌های شفر، استقلال موقعیت های بهتری ایجاد کرد.

استقلال در این بازی یک گل سالم هم به ثمر رساند که مردود اعلام شد، نامجو مطلق در این باره گفت: داور مسابقه در این باره اشتباه بزرگی انجام داد. زمانی که کریمی می‌خواست ضربه سر را بزند کریمی هیچ فشاری به بازیکنان حریف وارد نکرد که منتج به خطا شود. داور تمرکز خود را از دست داد و تصور کرد که کریمی بازیکن حریف را شارژ کرده اما این اتفاق رخ نداد. اگر این خطا را بگیرند، باید هر مسابقه 10 پنالتی گرفته شود زیرا این یک کار طبیعی از سوی مدافعان است.

نامجو مطلق درباره گلی که آیاندا پاتوسی به ثمر رساند گفت: این گل و این حرکت مختص خود پاتوسی بود و همیشه بازیکنان بزرگ و خلاق در چنین صحنه‌هایی توانایی خود را نشان می‌دهند و گره بازی را باز می‌کنند. دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند و توانسته بودند تاکتیک‌های تیم مقابل را از کار بیندازند و موقعیت‌های زیادی به یکدیگر نمی دادند. پاتوسی بعد از پرس و توپ گیری خوبی که انجام شد و پاس خوبی که گرفت، با استفاده از خلاقیت خود گره بازی را باز کرد و این خلاقیت مختص پاتوسی بود.

او همچنین درباره شرایط استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم در دو جبهه می‌جنگد و فشار بدنی و ذهنی روی بازیکنان زیاد است و تیم باید تمرکز خود را حفظ کند و آرامش داشته باشد. وظیفه باشگاه و کادرفنی است این شرایط را برای بازیکنان حفظ کند. خستگی ناشی از این مسابقات می‌تواند روی تیم تاثیر بگذارد و باید برنامه ریزی خوبی برای تیم در نظر گرفته شود تا موانع از مسیر تیم برداشته شود. باید آرامش داخل تیم بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز