خبرگزاری کار ایران

استعدادیابی در این رده نیاز به یک همکاری جمعی دارد

عبدی: باید هر چه زودتر تیم را آماده و هماهنگ کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۸۸

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است نخستین برنامه ما استعدادیابی و شناخت بازیکنان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی در ابتدا درباره آغاز اردوی انتخابی تیم ملی نوجوان اظهار داشت: از بعدازظهر امروز (سه شنبه 27 فروردین ماه) اردوی انتخابی تیم ملی ملی نوجوانان را در قالب دو گروه با حضور 60 بازیکن آغاز می شود و تا روز شنبه 31 فروردین عملکرد بازیکنان را زیر نظر خواهیم داشت. در انتخاب بازیکنان باید چند فاکتور را مدنظر قرار دهیم، این فاکتورها شامل سرعت، تاکتیک، قدرت بدنی و شخصیت ملی است.

وی اضافه کرد: نخستین برنامه ما استعدادیابی است، طبق شناختی که از این رده سنی دارم و با توجه به شرایط کنونی، حدود دو ماه از وقت ما صرف استعدادیابی خواهد شد. اعتقاد دارم فرایند آموزش خیلی مهم است. هدف اصلی ما از برگزاری اردوهای انتخابی این است که تمام بازیکنان مستعد سراسر کشور را محک بزنیم و آنها را گزینش کنیم تا بتوانیم از میان نفرات دعوت شده بهترین ها را برای تیم ملی فوتبال نوجوانان انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه افزود: برای من مهمترین نکته در آغاز کار استعداد‌یابی از بازیکنان رده سنی نونهالان و نوجوانان است. از اردیبهشت ماه به طور مرتب اردوهای انتخابی را برگزار خواهیم کرد. بدون شک استعدادیابی در این رده نیاز به یک همکاری جمعی دارد. برای انجام این کار نیاز به کمک اهالی فوتبال و مسئولان مراکز استان‌ها داریم تا در سطح کشور با بررسی‌هایی که انجام می‌دهیم استعداد‌ها را شناسایی کنیم و بازیکنان شایسته را برای حضور در تیم ملی نوجوانان پرورش دهیم.

عبدی در ادامه درباره ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان گفت: اردوهای تیم ملی نوجوانان از تیرماه آغاز می شود تا آن زمان  فرصت داریم عملکرد تمامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی را کامل بررسی کنیم. باید هر چه زودتر تیم را آماده و هماهنگ کنیم و بازیکنان را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که شهریورماه سال جاری برگزار می شود، آماده کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: پیش از این برنامه‌های کلی‌ام را به کمیته فنی فدراسیون ارایه کردم. برنامه‌های تمرینی و درخواست اردوهای داخلی و خارجی را به صورت زمان‌بندی شده به فدراسیون تحویل داده ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز