خبرگزاری کار ایران

نود ارومیه - مس رفسنجان؛ شرط ماندن پرشورها، برد مقابل یاران میشو

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۹۹

عصر سه شنبه دو تیم نود ارومیه و مس رفسنجان در ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نود ارومیه از 28 بازی خود 28 امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوازدهم جدول شانزده تیمی قرار دارد. ارومیه ای ها که هفته‌ی گذشته برابر خونه به خونه در بابل به یک امتیاز رسیدند، برای مسجل کردن بقاء خود در لیگ دسته اول، با تمام وجود در ورزشگاه خانگی خود برابر مس رفسنجان قرار خواهند گرفت.

سه امتیاز این دیدار می تواند خیال نودی ها را بابت ماندن در دسته یک راحت کرده و موجب شود در بازی آخر خود برابر ملوان با خاطری آسود روانه ی میدان شوند.

‌در آن سو مس رفسنجان قرار دارد. رفسنجانی ها که در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را در میان تیم های لیگ یک از خود نشان داده اند، با 33 امتیاز از 28 بازی، در جایگاه دهم جای دارند.

شاگردان میشو در حالی هفته های پایانی لیگ را سپری می کنند که نه شانسی برای صعود به لیگ برتر دارند و نه از بخت های سقوط به دسته دو محسوب می شوند، همین مسئله می تواند موجب شود رفسنجانی ها کار را با استرس کمتری دنبال کنند.

شاید با انگیزه ترین بازیکن مس برابر نود، اکبر صغیری مسن باشد که در هفته های پایانی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ آزادگان تلاش می کند.

بازی دو تیم نود و مس رفسنجان عصر سه شنبه در ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز