خبرگزاری کار ایران

گل ریحان - سرخپوشان پاکدشت؛ فینال لیگ یک در کرج

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۹۷

عصر روز سه شنبه و در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای هفته‌ی سی و دوم لیگ آزادگان، دو تیم گل ریحان و سرخپوشان پاکدشت که جزو مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شوند، برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرخپوشان پاکدشت که هفته‌ی گذشته در کمال تعجب شکست سنگینی را در خانه برابر فجرسپاسی متحمل شد، شانس نزدیک تر کردن خود به رده‌ی دوم را از دست داد و تا حدودی از کورس قهرمانی نیز عقب ماند، آن ها با رتبه‌ی دوم جدول پنج امتیاز فاصله دارند، حال آن که از تیم دوم جدول، یعنی شاهین، یک بازی کمتر انجام داده اند. شاگردان پاشازاده در 27 بازی گذشته 43 امتیاز کسب کرده و در رده‌ی پنجم جای دارند.

سرخپوشان، برای صعود به لیگ برتر و نزدیک کردن خود به شاهین باید در سه دیدار پیش روی خود به آب و آتش بزند و با مددجویی از تجربه‌ی سرمربی خود و همچنین خط حمله‌ی پرقدرتش که برترین خط حمله‌ی لیگ آزادگان تا بدین جا می باشد، حریفان را از پیش رو بردارد، از جمله گل ریحان که با دو امتیاز بیشتر از سرخپوشان در رده‌ی سوم جای دارد و از رقیبان اصلی این تیم در راه صعود به سطح اول فوتبال کشور می باشد.

گل ریحان که وضعیت بهتری را نسبت به سرخپوشان دارد، هفته‌ی گذشته در خرمشهر تیم بحران زده‌ی کارون اروند خرمشهر را با دو گل شکست داد و از سه دیدار قبلش نیز به هفت امتیاز رسید.

گل ریحان البرز 45 امتیاز از 27 بازی به دست آورده و با قرار داشتن در جایگاه سوم جدول، از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر و نزدیک ترین تیم به شاهین بوشهر رده دومی می باشد.

گل ریحان که در کنار شاهین صاحب برترین عملکرد دفاعی تا بدین جای فصل است، یقینا در دیدار حساس و 6 امتیازی برابر سرخپوشان به سادگی فرصت را به حریف واگذار نکرده و از هیچ تلاشی برای برد خانگی و رسیدن به جایگاه دوم و نزدیک تر کردن خود به لیگ برتر فروگذار نخواهد کرد.

جدال حساس این دو تیم عصر روز سه شنبه به میزبانی گل ریحان برگزار می گردد و باید دید نبرد برترین خط هجومی لیگ (سرخپوشان) برابر برترین خط دفاعی (گل ریحان) به چه نتیجه ای منجر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز