خبرگزاری کار ایران

سرمربی واتفورد گزینه جدید مدیران چلسی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۷۵

سرمربی واتفورد به واسطه رسیدن به فینال جام حذفی و جایگاه مناسب در لیگ برتر انگلیس مورد توجه مدیران باشگاه چلسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، چلسی جاوی گارسیا را به لیست جایگزین های  مائوریتسیو ساری سرمربی خود اضافه کرده است.

گارسیا به خاطر  نتایج فراتر از حد انتظار و روش های موثر در هدایت واتفورد مورد مورد توجه چلسی قرار گرفته است. این در حالی است که در جدول لیگ جزیره ابتدا پنج تیم سرشناس و پرهزینه از جمله لیورپول، منچسترسیتی، تاتنهام، منچستر یوناتید، چلسی و آرسنال را مشاهده می کنیم که به طور حتم باشنیدن چنین نام هایی کسی برای شاگردان گارسیا  شانسی قائل نیست.

اما واتفوردی ها در جدول با لسترسیتی و وولورهمپتون برای رسیدن به جایگاه ارزشمند هفتم  تلاش می کنند.  رتبه هفتم به نسبت به هزینه کرد پایین  و  قراردادهای کم هزینه بازیکنان این تیم، جزو دستاورد های ارزشمند هدایت جاوی به حساب می آید. 

از سوی دیگر  واتفورد و گارسیا شانس کسب سهمیه اروپا را دارند. آنها اگر بتوانند منچسترسیتی را در فینال جام حذفی شکست دهند به سهمیه اروپا هم می رسند. 

همه این موارد در کنار شخصیت آرام و آرامش ذاتی این سرمربی اسپانیایی باعث شده گارسیا زیر ذره بین مدیران چلسی قرار بگیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز